Nieuwsarchief

May 18, 2024, 13:16

ALUVISIONlive! opnieuw een inspiratiebron voor ruim 250 internationale genodigden

woensdag, 21 augustus 2019 09:30

We are imagineers! Met dit motto stond op 4 juli 2019 het enthousiaste team van Aluvision klaar om ruim 250 internationale klanten te ontvangen op het hoofdkantoor in Deinze. Ook deze editie van ALUVISIONlive! sprak opnieuw tot de verbeelding. Vanaf de ontvangst ‘s morgens tot aan het avondfeest – tot in de vroege uurtjes – werden klanten in de watten gelegd en ondergedompeld in de wereld van Aluvision.

Push To Talk zoekt Event Producer

woensdag, 14 augustus 2019 15:44

Push To Talk is specialist in communicatie en spraakmakende events met een boodschap. Push To Talk helpt ambities verwoorden. Met authentieke verhalen vertaalt het de cultuur en strategie in emoties. Zo komt de cultuur van bedrijven, overheden en non-profitorganisaties tot leven. Heb je goesting om je te smijten in een spraakmakend nieuw verhaal? Zet je waanzinnige ideeën vlot om in een no-nonsense event? Solliciteer dan vandaag nog voor de job van Event Producer bij Push To Talk.

D’M&S Events gaat verder als Eventique

woensdag, 14 augustus 2019 12:05

D’M&S Events, de evenementenafdeling van de communicatiegroep D’M&S, ondergaat een rebranding en zal voortaan werken onder de naam Eventique. Met deze nieuwe naam wil het agentschap zich nog duidelijker profileren als een evenementenpartner. Naast de praktische uitvoering hecht Eventique ook veel belang aan het concept en de strategische eventcommunicatie.

“Teams helpen om hun droom te realiseren”

donderdag, 01 augustus 2019 10:00

Ecco La Luna, oftewel ‘kijk naar de maan’ is niet zomaar een goed klinkende naam. Geert Debusschere raakte geïnspireerd door de film Man on the Moon uit 1999. Op de maan woont het zandmannetje, die kinderen laat dromen. En dat is precies ook wat hij met zijn agentschap Ecco La Luna wou doen, de dromen van groepen en bedrijven helpen realiseren.

Trends als inspiratie voor innovatie

dinsdag, 30 juli 2019 10:00

Bedrijven die goed kunnen inschatten wat consumenten in de komende periode belangrijk vinden, kunnen hierop inspelen met hun producten of diensten, en hebben zo een streepje voor op de concurrentie. Trendwatcher Bert Van Thilborgh presenteerde in het kader van de BEA Awards een reeks consumententrends die ook organisatoren van evenementen kunnen inspireren.

“Directe impact creëren via 1-op-1 contacten”

donderdag, 25 juli 2019 10:00

Ook deze zomer is Coca-Cola weer aanwezig op tientallen festivals- en evenementen in ons land. Al deze samplingacties en activaties vallen onder de verantwoordelijkheid van Klaas Sonck, die bij de frisdrankgigant de rol van Experiential & Assets Manager vervult. Klaas, sinds afgelopen jaar ook lid van de BEA-jury, geeft ons een inkijk in zijn job en deelt zijn visie omtrent events: “Met een goeie activatie kan je een relevante boodschap geven die echt wel blijft plakken.”  

Vacature : Het Congres- en Erfgoedcentrum Lamot zoekt een Junior Congresmanager

dinsdag, 09 juli 2019 18:46

Het Congres- en Erfgoedcentrum Lamot is een multifunctioneel en geïntegreerd huis. De commerciële congreswerking voorziet multifunctionele zalen en faciliteiten voor bedrijfscongressen, -evenementenen -feesten. De ondersteuning gebeurt door een klein en flexibel team, telkens op maat van de eisen en verwachtingen van de klant. Dit team is op zoek naar een nieuwe collega die de hem of haartoegewezen klanten begeleidt van offerte tot facturatie.

Bea World 2019: tickets beschikbaar en inschrijvingen voor Best Event Awards en Best Location Awards geopend

dinsdag, 09 juli 2019 10:00

De inschrijvingen voor de 14de Best Event Awards en de 2de Best Location Awards zijn nu geopend. Beide initiatieven, gericht op het promoten van uitmuntendheid in events en live communicatie, en op het vieren van de beste eventlocaties en -bestemmingen, vormen het hart van het Bea World Festival, dé ontmoetingsplaats en hét networking event voor de internationale eventgemeenschap.

The next step of teambuilding

maandag, 08 juli 2019 10:00

Bedrijven zijn over het algemeen al heel vertrouwd met het concept van teambuilding. Een leuke dag of namiddag met collega’s, die de band binnen het team moet versterken. Maar men kan hier nog een stap verder in gaan, en zorgen voor een ROI die veel verder gaat dan een verbeterde groepssfeer. Teambuilding wordt dan teamtraining. Tijdens een presentatie in De Oude Vismijn te Gent, legden Johnny Machiels van Event Masters en coach Ben Willems uit wat bedrijven precies van een teamtraining mogen verwachten.

Top 10 van de eventlocaties

vrijdag, 05 juli 2019 10:00

Een evenementenlocatie moet overeenstemmen met de behoeften en de verwachtingen van de organisator, maar ook met de deelnemers en de boodschap die moet worden overgebracht. Een centrale of afgelegen ligging, toegankelijkheid, een inspirerend kader, een trendy of professionele uitstraling ... Het land staat vol met evenementenlocaties, maar slechts enkele zijn erin geslaagd om zich te nestelen in de top 10 die de organisatoren van events hebben verkozen.

Decors & Meubilair: De Top 10 van 2019

donderdag, 04 juli 2019 11:00

De locatie en het thema van uw evenement zijn bepaald. Dan is het tijd voor de inkleding, uiteraard in overeenstemming met uw thema, en rekening houdend met de eventuele beperkingen van de locatie. Met wie moet u contact opnemen om deze opdracht te vervullen? Hier zijn de gespecialiseerde leveranciers die dit jaar in de top 10 staan...

Panasonic presenteert nieuwe PTZ 4K camera met ultrabrede hoek

woensdag, 03 juli 2019 10:39

Het PTZ-camera-assortiment van Panasonic bestaat tien jaar. Daarom presenteert Panasonic nu een gloednieuw model binnen deze range: de AW-UE4WG/KG. Met deze opvolger van de populaire AW-HE2-camera hebben AV-professionals nog meer flexibiliteit en functionaliteit in handen bij het filmen. Het compacte ontwerp en de hoogwaardige functies maken dat deze camera uitermate geschikt is voor gebruik in bijvoorbeeld kleine klaslokalen, in vergaderruimten en voor live-evenementen.

D’M&S Events gaat verder als Eventique

woensdag, 03 juli 2019 10:33

D’M&S Events, de evenementenafdeling van de communicatiegroep D’M&S, ondergaat een rebranding en zal voortaan werken onder de naam Eventique. Met deze nieuwe naam wil het agentschap zich nog duidelijker profileren als een evenementenpartner. Naast de praktische uitvoering hecht Eventique ook veel belang aan het concept en de strategische eventcommunicatie.

Audi laat de toekomst beleven in The Place to -e-

woensdag, 03 juli 2019 10:02

De voorbije drie maanden konden autoliefhebbers in Antwerpen kennismaken met de toekomst van de automobielsector. In het pop-up belevingscenter op de Desguinlei, een initiatief van Audi, ontdekten bezoekers alles over elektrische mobiliteit. Maar daarnaast was The Place to –e- ook een plek met dagelijkse experiences, evenementen én een culinair spektakel.

Internationale ervaring ten dienste van de Belgische markt

dinsdag, 02 juli 2019 12:29

Laser System Europe, beter bekend onder de naam LSE, is al twintig jaar toonaangevend in het ontwerpen, ontwikkelen en produceren van multimediashows en geniet een brede internationale erkenning. Dit blijkt ook uit de uitgebreide referentielijst met adembenemende publieksevenementen, van Parijs tot Moskou, van Koeweit tot China ... Maar wat minder bekend is, is dat deze specialist in het creëren van emoties, afkomstig uit Braine-l'Alleud, al deze internationale ervaring ook ter beschikking stelt van de Belgische corporate evenementenwereld, en dit op een zeer toegankelijke manier. Patrick Awouters, directeur van LSE, geeft tekst en uitleg.

Millennials or the FOMO Generation

dinsdag, 02 juli 2019 12:16

Het leven is geen ponykamp zei de wijze Bouba ooit in een aflevering van de Mol, en gelijk heeft hij. Datzelfde leven ziet er op sociale media echter zo fantastisch uit dat mensen er een onderdeel van willen uitmaken en elk fragment aan hun vrienden, aan hun social-community willen showcasen. Een online community dewelke de dag van vandaag zeer interessant is voor elk merk dat relevant wil blijven.

Een frisse wind waait door Voice: Nina Bourgeois benoemd tot Social PR Project Manager

maandag, 01 juli 2019 12:02

2019 is het jaar waarin Voice zichzelf heruitvindt als transmedia agency. Op basis van vertrouwen en data wil Voice merken en organisaties helpen succesvolle relaties op te bouwen met hun stakeholders. Deze positionering brengt ook een nieuwe werknemer met zich mee. Nina Bourgeois is begin april 2019 begonnen als nieuwe Social PR Project Manager bij Voice.

Pillows Grand Hotel Reylof: Burgemeester Mathias Declercq opent nieuw luxehotel in Gent

maandag, 01 juli 2019 12:00

Pillows Grand Hotel Reylof, het Gentse luxehotel dat in oktober vorig jaar haar deuren opende, heeft haar succesvolle opstart gevierd met een Grand Opening. Het prestigieuze project van de Nederlandse hotelgroep IHMG telt 157 kamers en 10 meetingruimtes, met capaciteiten van 8 tot 125 personen. Het hotel beschikt ook over een spa en fitness, het culinaire LOF Restaurant, LOF Cafe en een lounge bar en bistro, The Living.

Pagina 47 van 122