Event technologies

Sep 20, 2017, 4:15
Meten is weten: AB testing

Meten is weten: AB testing

maandag, 04 september 2017

De gouden tip binnen marketing bestaat niet. Testen is de enige oplossing. Zo ook bij e-mail marketing, optimaliseer je berichten door testing en leer uit je fouten. In het platform van Flexmail kan je kiezen welk onderdeel je wil testen. Daarna kies je je testgroepen en laat je de winnaar van de test automatisch naar de rest van je contactenlijst sturen.

Wifi, internet, AV, Communicatie – één netwerk – 1000 mogelijkheden

Wifi, internet, AV, Communicatie – één netwerk – 1000 mogelijkheden

dinsdag, 29 augustus 2017

Licht, geluid, video, communicatie, internet, … evenementen en evenementenorganisatoren weten wat het is om met een wildgroei aan kabels van elk bedrijf dat aanwezig is om te moeten gaan. Dankzij TymNet en hun innovatieve ‘één-kabel-oplossing’ behoren de verwarringen bij mensen en bedrijven tot het verleden. Maar TymNet is nog veel meer dan dat ... Innovatieve IT-oplossingen op maat van de klant, daar gaat het om.

Verras je publiek: Video in e-mail, stap-voor-stap

Verras je publiek: Video in e-mail, stap-voor-stap

zaterdag, 15 juli 2017

In hun vorige blogpost ontsluierde Flexmail een eerste dimensie van video in e-mail. Tips en tricks om video’s sterker te maken maar ook voordelen van de integratie van video in e-mailcampagnes. Vandaag gaat Flexmail dieper in op een tweede dimensie: een concreet stappenplan om je te ondersteunen bij de opbouw/creatie van de video’s en bijhorende e-mail berichten. Voldoende munitie om daadwerkelijk van start te gaan met video in mailings.

Straalt je event je huisstijl uit?

Straalt je event je huisstijl uit?

vrijdag, 30 juni 2017

Dat events, beurzen en seminaries een belangrijk onderdeel zijn van je marketingmix is niets nieuws onder de zon. Ook met een event kan je je brand awareness verhogen, meer sales genereren of extra leads krijgen. Meer nog: in tijden waarin digitaal de plak zwaait, zorgt zo’n good old offline event zelfs juist voor de frisse wind in je marketingplan.

Ga viraal met je e-mailcampagne

Ga viraal met je e-mailcampagne

dinsdag, 06 juni 2017

Een droge e-mail spreekt niet meer aan; een mooie lay-out, een passende afbeelding of foto kan wonderen doen. Anno 2017 heb je nog meer opties en zo lijkt het embedden van video één van de belangrijkste trends te worden in e-mailmarketing. 60 procent van de marketeers doet al aan video-marketing en 82 procent is ervan overtuigd dat het werkt. Waar wacht je nog op om ook jouw fantastische video te delen via mail?

Pagina 1 van 11