Event technologies

Aug 17, 2018, 19:00
To app or not to app

To app or not to app

dinsdag, 29 mei 2018

De smartphone is anno 2018 niet weg te denken op evenementen. Vaak leiden deze mobieltjes af van de content van het evenement – wanneer men snel even mailtjes, sportuitslagen of HLN.be checkt - maar evengoed kunnen ze hiervan ten dienste staan. Een event-app biedt immers tal van mogelijkheden voor interactiviteit, bijkomende beleving of praktische organisatie. Maar wanneer is zo’n event-app nu interessant? En waar moet je allemaal op letten? Wij brachten een panel van event agencies en technologische leveranciers samen bij Adequat in Melle, en we gooiden de vraag op tafel.

De vastgoedsector: Bouwen aan je klantenbestand met e-mailmarketing

De vastgoedsector: Bouwen aan je klantenbestand met e-mailmarketing

vrijdag, 25 mei 2018

Vastgoedmakelaars zoeken je droomhuis, verkopen je thuis vol herinneringen aan de juiste persoon of verhuren het appartement dat je met veel liefde renoveerde. De sector is echter erg competitief dus moeten makelaars opvallen. Daarnaast vertrouwen ze erg op referenties en perceptie. Daarom is goed uitgedachte, transparante communicatie ook voor hen onontbeerlijk. Flexmail geeft wat tips en tricks om met goede e-mailmarketing klanten aan te trekken én te behouden.

Your handbook on successful Multi-Hub Meetings

Your handbook on successful Multi-Hub Meetings

woensdag, 09 mei 2018

In an ever-changing industry it is paramount you keep up with the latest meeting trends, technologies, formats and techniques. Over the past year there has been a significant shift towards webcasts, hybrid and virtual meetings. More agencies and production companies offer it as part of their services, and digitalisation within corporate organisations means even they are leaning towards this new way of meeting. 

De toeristische sector: Een vleugje zon in je mailbox

De toeristische sector: Een vleugje zon in je mailbox

maandag, 07 mei 2018

Wondermooie witte stranden, pittoreske taferelen, eeuwenoude architectuur. De toeristische sector heeft alles in huis om haar klanten te doen smachten naar vakantie met één beeld. Alleen de beelden laten spreken is echter niet genoeg om de klant te overtuigen om voor jouw reisbureau te kiezen. Je moet de klant warm maken, overtuigen om de stap te zetten en jou te vertrouwen om de details rond zijn droomreis te verzorgen. Dat doe je door een goede communicatie strategie op te stellen. Enkele tips van Flexmail:

Open -zonder lange wachtrijen- deur?

Open -zonder lange wachtrijen- deur?

vrijdag, 04 mei 2018

Een groot publiek laten kennismaken met de werking van je bedrijf of organisatie via een opendeurdag? Aan de hand van een registratiewebsite van Abusol kunnen genodigden zich vlot inschrijven. Als organisator behoud je te allen tijde een overzicht van het aantal bezoekers die je mag verwachten. Zo kan je ook voor andere aspecten van het event kort op de bal spelen en alles mooi op elkaar afstemmen.

Pagina 1 van 14