Event technologies

Feb 20, 2019, 18:59
Snellere stadiontoegang fans RDW Molenbeek door test met biometrische herkenning

Snellere stadiontoegang fans RDW Molenbeek door test met biometrische herkenning

donderdag, 29 november 2018

Seizoenskaarthouders van de Belgische voetbalclub RWD Molenbeek zullen in de nabije toekomst dankzij gezichtsherkenning toegang krijgen tot hun thuisstadion. Het project is nog in een testfase maar als fans van de club online hun seizoenskaarten bestellen hebben ze nu al de keuze om een ​​foto te uploaden. Deze foto zal vervolgens gekoppeld worden aan het beeld dat twee camera's maken bij de ingang voor abonnementhouders in het stadion. Zo zullen ze gebruik kunnen maken van een snellere toegang tot het stadion, via de zogenaamde fast lane. Voor dit doeleinde zal er begin volgend jaar een automatische poort geïnstalleerd worden.

La Terrasse O2 helemaal GDPR-proof dankzij Gibbon

La Terrasse O2 helemaal GDPR-proof dankzij Gibbon

dinsdag, 16 oktober 2018

Van mei tot juli zorgde La Terrasse O2 opnieuw voor een vakantiegevoel in de hoofdstad. Deze zomerse eventlocatie in het Ter Kamerenbos, een initiatief van het eventbureau Simply Better, was dit jaar aan zijn 15de editie toe. Men kan na al die jaren rekenen op een trouw klantenbestand, maar dit jaar zorgde de nieuwe GDPR-wetgeving toch voor een bijkomende uitdaging. Met Gibbon als partner werd de database echter helemaal in orde gebracht.

Optimaliseer jouw event vandaag nog!

Optimaliseer jouw event vandaag nog!

dinsdag, 17 juli 2018

Het klinkt pretentieus, maar wij bij In Any Event zijn er rotsvast van overtuigd dat we jouw event nog beter kunnen maken! Heel wat beslissingen bij het organiseren van events worden vandaag genomen op basis van opgebouwde ervaringen of vanuit het buikgevoel van de organisator(en) maar zijn deze wel representatief met de werkelijkheid?

To app or not to app

To app or not to app

dinsdag, 29 mei 2018

De smartphone is anno 2018 niet weg te denken op evenementen. Vaak leiden deze mobieltjes af van de content van het evenement – wanneer men snel even mailtjes, sportuitslagen of HLN.be checkt - maar evengoed kunnen ze hiervan ten dienste staan. Een event-app biedt immers tal van mogelijkheden voor interactiviteit, bijkomende beleving of praktische organisatie. Maar wanneer is zo’n event-app nu interessant? En waar moet je allemaal op letten? Wij brachten een panel van event agencies en technologische leveranciers samen bij Adequat in Melle, en we gooiden de vraag op tafel.

De vastgoedsector: Bouwen aan je klantenbestand met e-mailmarketing

De vastgoedsector: Bouwen aan je klantenbestand met e-mailmarketing

vrijdag, 25 mei 2018

Vastgoedmakelaars zoeken je droomhuis, verkopen je thuis vol herinneringen aan de juiste persoon of verhuren het appartement dat je met veel liefde renoveerde. De sector is echter erg competitief dus moeten makelaars opvallen. Daarnaast vertrouwen ze erg op referenties en perceptie. Daarom is goed uitgedachte, transparante communicatie ook voor hen onontbeerlijk. Flexmail geeft wat tips en tricks om met goede e-mailmarketing klanten aan te trekken én te behouden.

Your handbook on successful Multi-Hub Meetings

Your handbook on successful Multi-Hub Meetings

woensdag, 09 mei 2018

In an ever-changing industry it is paramount you keep up with the latest meeting trends, technologies, formats and techniques. Over the past year there has been a significant shift towards webcasts, hybrid and virtual meetings. More agencies and production companies offer it as part of their services, and digitalisation within corporate organisations means even they are leaning towards this new way of meeting. 

De toeristische sector: Een vleugje zon in je mailbox

De toeristische sector: Een vleugje zon in je mailbox

maandag, 07 mei 2018

Wondermooie witte stranden, pittoreske taferelen, eeuwenoude architectuur. De toeristische sector heeft alles in huis om haar klanten te doen smachten naar vakantie met één beeld. Alleen de beelden laten spreken is echter niet genoeg om de klant te overtuigen om voor jouw reisbureau te kiezen. Je moet de klant warm maken, overtuigen om de stap te zetten en jou te vertrouwen om de details rond zijn droomreis te verzorgen. Dat doe je door een goede communicatie strategie op te stellen. Enkele tips van Flexmail:

Pagina 1 van 14