Hiep hiep hoera!
maandag, 26 maart 2018Hiep hiep hoera… jarig zijn is - ook in de wereld van Ann van Flexmail - altijd een feest! "Deze week was het weer zover! Dat merkte ik niet enkel aan de smsjes, whatsappjes, facebookberichten maar ook aan de fijne mails in mijn mailbox. Als e-mailmarketing expert zou ik mezelf niet zijn als ik daar niet met een kritisch oog naar kijk. Hieronder geef ik een bloemlezing van mijn favoriete verjaardagsmailtjes."
Zo hoort je personeelsfeest eruit te zien
vrijdag, 23 maart 2018Wil je graag je personeel bedanken of samen met hen een bepaalde gelegenheid vieren? Nodig hen uit (al dan niet met partner) op jullie bedrijfsfeest en laat hen via het platform van Abusol online registreren. Zo kan je het aantal aanwezigen permanent opvolgen en op die manier andere belangrijke aspecten – denk maar aan catering of een geschenk – op maat inschatten.
Mijn eerste week als stagiair bij Flexmail
maandag, 19 maart 201812 weken stage lopen. Het lijkt lang voor studenten en dat zal in sommige gevallen ook wel zo zijn. Voor mij daarentegen was het in een vingerknip vrijdag, stond ik met een glas in de hand op de teamdrink en zat mijn eerste stageweek erop. Waarom Flexmail? Ik koos ervoor om te solliciteren bij Flexmail omdat het een bedrijf is dat tot de top van zijn veld behoort. Mijn doel is om zoveel mogelijk te leren op 12 weken tijd en waar kan dat beter dan bij één van de besten?
Waarom geen online registratiesysteem voor je opening?
maandag, 19 maart 2018Elke opening of inhuldiging is een heugelijke gebeurtenis. Een periode van hard werk, planning en organisatie loopt op zijn einde en dat wordt met de gepaste festiviteiten in de bloemetjes gezet. Om een duidelijk overzicht te hebben van wie effectief aanwezig zal zijn, kan je via Abusol de genodigden (al dan niet met partner) laten registreren op een registratiewebsite die gemaakt wordt in de look & feel van het event.
Vermijd een stoelendans op je event en kies voor de seatingmodule van Abusol
vrijdag, 09 maart 2018Organiseer je een event waarbij je de aanwezige gasten op vast toegekende seats wilt laten plaatsnemen? Je kijkt echter op tegen eindeloos gepuzzel met papieren seating charts en wilt onvermijdelijke last minute wijzigingen kunnen behandelen zonder stress? Vermijd ongewenste chaos bij de aanvang van je event en schakel Abusol in!
Votenow.be: makkelijkste oplossing voor uw interactieve tool
donderdag, 15 maart 2018Whales On Waves biedt al jaren diverse tools aan om uw event of conferentie een extra dynamiek te geven. Met Votenow heeft ze ook een heel gebruiksvriendelijke oplossing in huis voor elke presentatie of event.
Eén adres voor een succesvol onthaal op je beurs: Abusol
vrijdag, 02 maart 2018Het succes van uw beursdeelname verhogen met Abusol? Gebruik een registratiewebsite voor het versturen van gerichte uitnodigingen, een overzicht van de workshops en sprekers, enz. Onderscheid de bezoekers van de exposanten door gebruik te maken van gepersonaliseerde badges. Via de toepassing van Abusol kunnen sales teams en exposanten de leads van de bezoekers verzamelen op tablets of smartphones.
Gouden tips om de registratieflow van je family day te verbeteren
maandag, 26 februari 2018Om alles tot in de puntjes te kunnen regelen voor een family day is het handig om op voorhand te weten hoeveel bezoekers je mag verwachten en hierop catering en animatie af te stemmen. Via het registratieplatform van Abusol kan je een opsplitsing maken naar volwassenen (personeelsleden en partner), kinderen, activiteiten, … Je kan bezoekers zelf hun programma laten samenstellen, je kan bepaalde activiteiten afsluiten indien het maximum aantal deelnemers bereikt is, enz.
Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing
maandag, 22 januari 2018We moeten het niet meer vertellen, 25 mei 2018 is GDPR-day. Dat brengt ook heel wat veranderingen mee inzake e-mail marketing. In dit artikel geeft Flexmail aan hoe je je het beste voorbereidt op de nieuwe wetgeving.
DIRIGO: Interactieve Meetings, Technische Regie en Locatie Scouting
maandag, 18 december 2017Hoe maak je een meeting interactiever en hoe betrek je deelnemers meer bij een event? Op welke nieuwe technieken kan je beroep doen om jouw presentatie te “pimpen”? DIRIGO helpt je bij de juiste keuze op vlak van technologische innovatie, het zoeken naar de meest geschikte locatie en zorgt voor vlotte repetities en een perfecte show.