Cocotte Communication sluit zich aan bij de WMH Project Group
donderdag, 16 januari 2025Aan het begin van dit jaar versnelt de WMH Project Group haar groeistrategie en de uitbreiding van haar internationale netwerk met de overname van het agentschap Cocotte Communication.
Meer duidelijkheid en meer synergieën
donderdag, 09 januari 2025Dat zijn de doelstellingen die sinds begin dit jaar worden nagestreefd door Xavier Vincent en Alexandre Velleuer, de twee CEO’s van VO Group. Naast het bevorderen van synergieën tussen de verschillende vaardigheden, heeft deze structurele verandering die in gang werd gezet tot doel om klanten meer duidelijkheid en vooral een unieke ervaring te bieden…
OVAL lanceert een nieuwe, aanstekelijke campagne voor Departement Zorg van de Vlaamse overheid
donderdag, 09 januari 2025Vorig jaar hebben we in eigen land en in heel Europa uitbraken van mazelen zien opduiken. Om te vermijden dat dit zich zou herhalen vroeg het Departement Zorg van de Vlaamse overheid aan OVAL (voorheen 'The Oval Office) een passende sensibiliseringscampagne uit te denken.
“Toegewijd om de one-stop partner van onze klanten te worden”
maandag, 06 januari 2025Op 1 oktober ging Lieven Tacq aan de slag als de nieuwe CEO van MaisonRouge en Challenge MC, twee agencies gespecialiseerd in staffing voor events en hospitality. Met een carrière van meer dan 20 jaar in de audiovisuele sector en een unieke visie op de people-driven eventindustrie, is hij klaar om samen met beide bedrijven een nieuwe fase in te gaan.
JADA events bezorgt Europabank een onvergetelijke 60ste verjaardag
maandag, 06 januari 2025Ter gelegenheid van de 60e verjaardag van Europabank nodigde het bedrijf haar medewerkers en hun partner uit voor een spetterende avond in de Napoleonzaal in Schelle. JADA events stond in voor een vlekkeloze organisatie.
JADA event bezorgt Flexso een onvergetelijke 20ste verjaardag
donderdag, 19 december 2024Voor Flexso was hun 20ste verjaardag een mijlpaal die gevierd moest worden ‘met een knaller’. Met die visie in gedachten stapte het IT-bedrijf naar JADA events met de opdracht om een uniek bedrijfsevenement te organiseren, dat hun werknemers en klanten dichter bij elkaar zou brengen. Het agentschap antwoordde met een creatief concept dat alle verwachtingen zou overtreffen.
Succesvolle kick-off in 2025? Ontdek 5 uitdagingen en tips
maandag, 16 december 2024Organiseert jouw bedrijf zelf jaarlijks een kick-off? Een uitdagende en vaak intensieve taak, jawel. Speciaal voor jou deelt To The Point Events de 5 meest voorkomende obstakels van een B2B-evenement. Uiteraard krijg je daarbij ook de belangrijkste acties voor een geslaagde editie! Lees dus best nog even verder…
way2events: creatieve evenementen met impact
donderdag, 12 december 2024Wat als een evenement niet eindigt als het licht uitgaat? Bij way2events wil men ervaringen creëren die blijven nazinderen. Waar iedereen het nog lang over heeft. Of het nu een winters decor is of een Londense skyline, bij way2events krijgt elk moment een onmiskenbare signatuur.
The Media House wint gouden BEA Award voor opening Stapelhuis Entrepot Oostende
maandag, 09 december 2024Tijdens de uitreiking van de BEA-Awards is The Media House bekroond met een gouden award. Het kantoor won in de categorie ‘Institutional Events’ met een aantal opvallende events rond de opening van het Stapelhuis Entrepot Oostende. “De erkenning is een bevestiging van ons harde werk en de creativiteit van ons hele team. Het is ook een mooie bekroning van ons langdurig partnership met Port Oostende”, stelt zaakvoerder Christopher Van Hemelryck-Bray.
OVAL opent nieuw kantoor met eerste editie van OVAL Nights
maandag, 09 december 2024De kantoren in Brussel (Tour & Taxis) en in Gent (Lousbergkaai) blijven waar ze zijn, maar het Antwerpse kantoor schoof een kilometer op richting centrum. Daar, op de bovenste etages van de Mechelsesteenweg 64, vierde OVAL (voorheen The Oval Office) afgelopen donderdag zijn nieuwe locatie met een zinderende eerste editie van OVAL Nights. Meer dan 170 gasten werden getrakteerd op verschillende tot de verbeelding sprekende ervaringen, waarmee het creatieve brand experience agency meteen duidelijk maakte waar het voor staat.