Een ervaren versterking voor FOLKS
dinsdag, 31 oktober 2023Na carrière van tien jaar bij Red Bull – in binnen- en buitenland – is John Jeanquart terug in België, waar hij in april aan de slag ging als Head of Marketing & Com bij het evenementenkantoor FOLKS.
Ecco La Luna & Bike & Outdoor Sport-Center slaan de handen in mekaar
donderdag, 19 oktober 2023Teambuildingspecialist Ecco La Luna uit Oost-Vlaanderen en het Bike & Outdoor Sport-Center uit Limburg gaan intensief samenwerken. Samen hebben ze meer dan 50 jaar ervaring in het creëren van bijzonder tevreden klanten. Ecco La Luna krijgt hiermee een nog stevigere voet aan de grond in Limburg en het Bike & Outdoor Sport-Center kan verder doorgroeien binnen de B2B-markt.
MediaMixer organiseert openingsevents mastergebouw Antwerpse politie
donderdag, 19 oktober 2023MediaMixer opende het nieuwe mastergebouw van de Antwerpse politie met een vipevent op vrijdagavond en een familierondleiding op zaterdag. Tientallen politiemedewerkers gidsten de 3000 bezoekers enthousiast via een parcours door het gebouw. Ze vertelden honderduit verhalen van vroeger en droomden van de toekomst. Met kleine anekdotes, grote verhalen en spectaculaire dronebeelden bracht MediaMixer content in beweging.
Ecco La Luna lanceert Solarbuddy, een teambuilding met sociale impact!
dinsdag, 26 september 2023Een van de grootste uitdagingen in ontwikkelingslanden is extreme energiearmoede. 'SolarBuddy' is een organisatie die zich inzet om licht te brengen naar kinderen in moeilijke thuissituaties. Zij kozen Ecco La Luna als hun Belgische partner om bedrijven hiervoor te sensibiliseren tijdens een speciale MVO-georiënteerde teambuilding.
MEDIAMIXER blijft groeien
dinsdag, 26 september 2023Na de eerste golf van vacatures voor de zomer zijn er bij communicatiebureau MediaMixer niet minder dan 10 nieuwe medewerkers gestart. De groei blijft aanhouden vandaar worden er 6 nieuwe talenten gezocht bij zowel events, av, communicatie en grafisch waardoor het communicatiebureau meer dan 50 medewerkers telt.
The 9-11 Rally maakt een grootse comeback op 11/11/2023
donderdag, 21 september 2023Met dank aan eventbureau Folks en Porsche Import herlanceert de Porsche Club of Belgium één van de meest geliefde events voor liefhebbers van de iconische 911. The 9-11 Rally 2023 viert de 60ste verjaardag van de 911, de 70ste verjaardag van de Porsche Club of Belgium en de 75ste verjaardag van Porsche. The 9-11 Rally werd succesvol gereden tussen 2015 en 2018 en wil nu opnieuw meer dan 100 Porsche 911’s verenigen.
Sylvester wint eerste plaats op ranking raamovereenkomst met Vlaamse overheid voor het organiseren van fysieke en hybride events
maandag, 18 september 2023Voor de vierde keer op rij is het eventbureau Sylvester mee geselecteerd als contractpartij voor de ‘Raamovereenkomst fysieke en hybride evenementen’ van de Vlaamse overheid. Het haalde daarbij de eerste plaats van de vier deelnemers en dat brengt heel wat overheidsevents onder de bekwame Sylvester-vleugels.
The Oval Office ontketent een evolutie (aflevering 1)!
woensdag, 06 september 2023Experience-driven communicatiebureau The Oval Office start in september met een gloednieuw leadership team. Jeroen Rigole (ex TEAM LEWIS) zal het team leiden als Managing Director; Sebastien Van Reet (ex at-thetable) wordt de kersverse Creative Director. Het nieuwe organisatiemodel vormt het eerste hoofdstuk van een strategisch innovatieplan waarmee The Oval Office zich in 1 jaar grondig zal vernieuwen.
meetmarcel en Abattoir Fermé creëren de duistere wereld van OKKULT
dinsdag, 18 juli 2023BOEMM!, een snel groeiende groep gespecialiseerd in de HR-dienstverlening, wilde zijn zesde verjaardag vieren met een niet-alledaags evenement. Meetmarcel werd ingeschakeld om de gasten van het bedrijf onder te dompelen in een duistere wereld, geïnspireerd op het werk Inferno van Dante. Opvallend: het evenementenagentschap sloeg hiervoor de handen in mekaar met theatergezelschap Abattoir Fermé.
“Geknokt voor mijn bedrijf en voor mijn gezondheid”
dinsdag, 18 juli 2023Eind 2019 sprak Stefan Kerkhofs, CEO van The Fungroup, met Experience. In dat gesprek liep hij over van ambitie: zijn bedrijf had net voor 3,5 miljoen euro investeringen gedaan, en hij had net het evenementenagentschap The WoW Company boven de doopvont gehouden om zich creatief helemaal te kunnen uitleven. Corona veegde deze ambities van tafel, en het bedrijf moest in overlevingsmodus. Nu The Fungroup stilaan opnieuw op kruissnelheid komt, blikken we samen met Stefan terug op de meest bewogen periode uit zijn carrière, waarin hij ook zijn gezondheid op de proef stelde...