Event management

Oct 24, 2018, 1:11
Festivak 2018 - Safety First

Festivak 2018 - Safety First

dinsdag, 16 oktober 2018

Op 7 & 8 november 2018 vindt in de Nekkerhal Mechelen de 22e editie van Festivak plaats. Dé vakbeurs voor de evenementensector. Tijdens deze editie staat het thema ‘Safety First’ centraal. Met dit thema worden alle mogelijke facetten van veiligheid belicht en hoe deze impact en relevantie hebben voor de evenementensector.

Bowling Brands rekende op Trimex voor de uitvoering van de ‘Catmobil’

Bowling Brands rekende op Trimex voor de uitvoering van de ‘Catmobil’

donderdag, 20 september 2018

Een rondrijdende kat, dat was de opdracht die het Antwerpse communicatiebureau Bowling Brands kreeg van GAIA. Nooit gezien in het Belgische, of zelfs in het Europese straatbeeld. Enkel de Amerikaanse voorbeelden gaven inspiratie voor het ontwerp! Geen eenvoudige opdracht. Bij de selectie van de mogelijke partners dacht Bowling terug aan eerdere succesvolle samenwerkingen. Denk maar even aan ‘De Kus’ in Hasselt. Zo vertrouwden ze, na een offerteronde, de job vol vertrouwen toe aan Trimex, een partner die de uitdaging met veel plezier aannam.

The Frontline Company sluit de zomer af in stijl!

The Frontline Company sluit de zomer af in stijl!

donderdag, 06 september 2018

Nu augustus achter de rug is, kan The Frontline Company tevreden terugblikken op een goedgevulde zomer. Juli en augustus waren twee gelijkaardige maanden met acties aan de kust en op de festivals. Aan de kust kon je hun hosts en hostessen aan het werk zien bij acties van Lidl. Daarnaast zochten ze ook de Zuiderse sferen van het Q-Beach House op om de zomer nog warmer te maken… Ze bleven daarnaast ook nog in vakantiestemming met een actie voor Deloitte aan de vestiging op de luchthaven.

Olivia Devuyst versterkt e5 mode als Marketing Manager

Olivia Devuyst versterkt e5 mode als Marketing Manager

donderdag, 06 september 2018

e5 mode stelt Olivia Devuyst aan als nieuwe Marketing Manager. Zij wordt verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de marketing- en communicatiestrategie van e5, het e-commerceluik en de uitrol van het customer relationship management-systeem (CRM). Devuyst leidt het 14-koppige marketingteam en moet onder meer het imago van e5 mode scherpstellen.

Pagina 1 van 24