Associaties

Jul 30, 2021, 0:50
Exitprotocol voor eventsector

Exitprotocol voor eventsector

dinsdag, 13 juli 2021

Begin deze week werd het exitprotocol voor de eventsector goedgekeurd. Dit document, dat gebaseerd is op aanbevelingen van het Corona Commissariaat en de initiatieven van de eventsector, heeft als doel het besmettingsrisico op COVID-19 bij evenementen te minimaliseren, en het houdt rekening met de specificiteiten van de sector.

Best of Activation stelt zijn jury voor

Best of Activation stelt zijn jury voor

donderdag, 01 juli 2021

De Best of Activation Awards zijn een initiatief van het Expert Center Brand Activation van de ACC. Ze worden toegekend door een Jury van Adverteerders onder Voorzitterschap van Bart Swings (Luminus) met een groep van 10 adverteerders: Carl Gypens (Orange), Caroline Joris (Chancellerie du Premier Ministre), Dave Froidcoeur (Carrefour Belgium), Delphine Baise (ING), Lolita Swanet ( Volvo Car Belux), Nathalie Erdmanis (AG Insurance), Nele Baeyens (Roularta Media group), Philippe Jaumain (RTL), Tom Moons (SOS Kinderdorpen) ) en Tom Robberechts (Swinkels Family brewers).

NEW ACC MatchMaker ™

NEW ACC MatchMaker ™

dinsdag, 29 juni 2021

Sinds enkele jaren merken we een belangrijke trend dat meer en meer opdrachtgevers de bureaus, waarmee ze werken voor verschillende disciplines van de communicatiemix, laten samenwerken als één team (aka eco-system). Gaande van gezamenlijke briefings tot en met facturatie in sommige gevallen.

ACC lanceert Profitability Survey 2020

ACC lanceert Profitability Survey 2020

donderdag, 06 mei 2021

2020 was een rampjaar voor een groot deel van de creatieve sector, dat we zo snel mogelijk willen vergeten. Veel bureaus moesten talent laten vertrekken en eindigden diep in het rood. Dat maakt dat de jaarlijkse Profitability Survey van ACC dit jaar slechte herinneringen zal oproepen voor de meeste bureaus.

Pagina 1 van 13