Utopia events en OMcollective organiseren eerste CO2-neutrale marketingevent in België
dinsdag, 31 mei 2022Op 26 september gooit het Elisabeth Center in Antwerpen haar deuren open voor de vierde editie van OMconference, een jaarlijks marketingevent waarbij de marketing beslissingsnemer ondergedompeld wordt in een bad vol inspirerende sprekers en waarbij hij ruimschoots de tijd krijgt om te netwerken met gelijkgestemden. Dit jaar is duurzame marketing hét hot topic. Een boeiend thema waar de marketing beslissingsnemer een belangrijke rol in speelt tegenover zijn/haar merk en de klanten. En OMconference walks the talk, want het wordt het eerste CO2-neutrale marketingevent in België. En dat met de deskundige begeleiding van Utopia Events uit Gent.
MaisonRouge kijkt ambitieus naar de toekomst met nieuwe CEO
maandag, 30 mei 2022Bij people agency MaisonRouge wordt er volop gewerkt aan een ambitieus toekomstproject richting 2030. Dit zal worden uitgerold door de nieuwe CEO Davy Callewaert, die de dagelijkse leiding overneemt van oprichter Olivier Saverys. Meer dan ooit wordt MaisonRouge dé plek waar jongeren zich persoonlijk kunnen ontwikkelen tijdens hun studentenjob.
Sylvester organiseert tweede jaar op rij de Ultimas
maandag, 23 mei 2022Na een noodgedwongen, maar zeer gesmaakte online editie in 2021, konden de cultuurliefhebbers dit jaar opnieuw fysiek samenkomen. Zo’n 600 enthousiaste genodigden verzamelden in deSingel in Antwerpen voor de uitreiking van de Vlaamse Cultuurprijzen: de Ultimas. Sylvester maakte er een boeiende en verrassende live-show van.
Rock’n Roll at the Mia’s
maandag, 23 mei 2022Na twee jaar afwezigheid waren de Mia’s helemaal terug! Fast Forward organiseerde de aansluitende afterparty voor het grootste Belgische muziekfeest, en het was een muzikale knaller van formaat. Paleis 11 werd een ruige music hall waar het rock ’n roll gehalte niet ver te zoeken was.
Jonge wolven #01: “Telkens weer een hele nieuwe wereld creëren”
donderdag, 19 mei 2022De evenementensector is in een snel tempo aan het verjongen. Jonge talenten krijgen volop hun kans binnen de agentschappen. In deze nieuwe rubriek willen we hen aan het woord laten over hoe ze terugkijken op hun opleiding en hoe ze hun eerste werkervaringen hebben beleefd. Kato Louwagie, de benjamin van het agentschap Whisk, mag de spits afbijten.
BMW en The Oval Office inspireren klanten tijdens exclusieve 360° beleving
dinsdag, 17 mei 2022Van 19 tot 27 april 2022 organiseerden BMW Belux en The Oval Office het luxury lifestyle event “BMW Moments of Inspiration”. Gedurende tien avonden konden zo’n 3.000 genodigden genieten van een culinaire beleving op sterrenniveau en een indrukwekkende show met spectaculaire 360°-beleving. Het hoogtepunt van het event was ongetwijfeld de exclusieve line-up van de nieuwe modellen waaronder de nieuwe BMW i7, BMW M750e en BMW X7
Sylvester organiseert Launch Event voor Port of Antwerp-Bruges
donderdag, 12 mei 2022Op 28 & 29 april kwamen in totaal zo’n 2000 genodigden samen in de Antwerpse Waagnatie, voor de officiële launch van Port of Antwerp-Bruges, de nieuwe fusiehaven van Antwerpen en Zeebrugge. Voor de vormgeving en organisatie van dit event ging Port of Antwerp-Bruges in zee met evenementen- en productiehuis Sylvester.
Event agencies in 2022: verjongen en verder professionaliseren (deel 2)
woensdag, 11 mei 2022Op 23 februari organiseerde Experience Magazine het netwerkevent Back 2 Live in de Antwerpse eventlocatie AEC (Antwerp Engineering Company). Twee uur voor aanvang van het event schoven we met Tom Bellens (Push To Talk), Karin Van Passel (d-side) en Jan De Wieuw (JADA events) rond de tafel voor een open gesprek over hun metier anno 2022. Hier volgt deel 2 van het verslag... Deel 1 gemist? Klik dan hier.
BMW bevestigt The Oval Office als partner voor experience-driven loyalty communicatie
dinsdag, 10 mei 2022BMW Group Belux heeft na een uitgebreide marktbevraging beslist om het strategisch, creatief en productioneel beheren van haar verschillende loyaltyprogramma’s voor de komende drie jaren toe te kennen aan The Oval Office. Het bureau lag in 2012 samen met het interne experiential marketing team van BMW aan de basis van de loyaltyaanpak van het automerk in België en Luxemburg. Vandaag zijn er 15.000 klanten lid van de loyaltyprogramma’s BMW Pure Emotions en BMW M League en worden er jaarlijks zo’n 100 exclusieve belevingen aangeboden.
Challenge MC komt onder de vleugels van MaisonRouge
dinsdag, 10 mei 2022Groot nieuws binnen het marktsegment van de people & hostess agencies. MaisonRouge kondigt vandaag aan dat het sectorgenoot Challenge MC overneemt. Samen willen MaisonRouge en Challenge MC dé referentie worden in de brede hospitalitymarkt.