Event Agencies

Apr 24, 2024, 19:33
Utopia events en OMcollective organiseren eerste CO2-neutrale marketingevent in België

Utopia events en OMcollective organiseren eerste CO2-neutrale marketingevent in België

dinsdag, 31 mei 2022

Op 26 september gooit het Elisabeth Center in Antwerpen haar deuren open voor de vierde editie van OMconference, een jaarlijks marketingevent waarbij de marketing beslissingsnemer ondergedompeld wordt in een bad vol inspirerende sprekers en waarbij hij ruimschoots de tijd krijgt om te netwerken met gelijkgestemden. Dit jaar is duurzame marketing hét hot topic. Een boeiend thema waar de marketing beslissingsnemer een belangrijke rol in speelt tegenover zijn/haar merk en de klanten. En OMconference walks the talk, want het wordt het eerste CO2-neutrale marketingevent in België. En dat met de deskundige begeleiding van Utopia Events uit Gent.   

Rock’n Roll at the Mia’s

Rock’n Roll at the Mia’s

maandag, 23 mei 2022

Na twee jaar afwezigheid waren de Mia’s helemaal terug! Fast Forward organiseerde de aansluitende afterparty voor het grootste Belgische muziekfeest, en het was een muzikale knaller van formaat. Paleis 11 werd een ruige music hall waar het rock ’n roll gehalte niet ver te zoeken was.

BMW en The Oval Office inspireren klanten tijdens exclusieve 360° beleving

BMW en The Oval Office inspireren klanten tijdens exclusieve 360° beleving

dinsdag, 17 mei 2022

Van 19 tot 27 april 2022 organiseerden BMW Belux en The Oval Office het luxury lifestyle event “BMW Moments of Inspiration”. Gedurende tien avonden konden zo’n 3.000 genodigden genieten van een  culinaire beleving op sterrenniveau en een indrukwekkende show met spectaculaire 360°-beleving. Het hoogtepunt van het event was ongetwijfeld de exclusieve line-up van de nieuwe modellen waaronder de nieuwe BMW i7, BMW M750e en BMW X7

Event agencies in 2022: verjongen en verder professionaliseren (deel 2)

Event agencies in 2022: verjongen en verder professionaliseren (deel 2)

woensdag, 11 mei 2022

Op 23 februari organiseerde Experience Magazine het netwerkevent Back 2 Live in de Antwerpse eventlocatie AEC (Antwerp Engineering Company). Twee uur voor aanvang van het event schoven we met Tom Bellens (Push To Talk), Karin Van Passel (d-side) en Jan De Wieuw (JADA events) rond de tafel voor een open gesprek over hun metier anno 2022. Hier volgt deel 2 van het verslag... Deel 1 gemist? Klik dan hier.

BMW bevestigt The Oval Office als partner voor experience-driven loyalty communicatie

BMW bevestigt The Oval Office als partner voor experience-driven loyalty communicatie

dinsdag, 10 mei 2022

BMW Group Belux heeft na een uitgebreide marktbevraging beslist om het strategisch, creatief en productioneel beheren van haar verschillende loyaltyprogramma’s voor de komende drie jaren toe te kennen aan The Oval Office. Het bureau lag in 2012 samen met het interne experiential marketing team van BMW aan de basis van de loyaltyaanpak van het automerk in België en Luxemburg. Vandaag zijn er 15.000 klanten lid van de loyaltyprogramma’s BMW Pure Emotions en BMW M League en worden er jaarlijks zo’n 100 exclusieve belevingen aangeboden. 

Pagina 13 van 98