The Oval Office wint award voor 'best creativity' op BEA World
dinsdag, 29 november 2022Afgelopen vrijdagavond won The Oval Office zes awards op het BEA World Festival 2022 in Rome. Het bureau werd beloond met de Special Award for Best Creativity, de Press Award, een Grand Prix, een Silver en Bronze Award voor de experience-driven campagne Vies Brisées (Frankrijk - Sécurité routière) en een Gold Award for Moments of Inspiration (België - BMW). Bea World is het jaarlijkse Internationale Festival van Evenementen en Live Communicatie. Dit jaar beoordeelde een jury van 33 adverteerders, 320 cases ingezonden door bureaus uit 32 landen wereldwijd.
Sylvester wint voor het tweede jaar op rij een gouden BEA Award
dinsdag, 29 november 2022Bij Sylvester knallen tegenwoordig de champagnekurken. Enkele dagen nadat het eventbureau uitgeroepen werd tot kmo van het jaar Vlaams-Brabant & Brussel, wonnen ze tijdens de uitreiking van de BEA Awards een prestigieuze Golden BEA-Award. De overwinning krijgt nog extra glans want het is voor het tweede jaar op rij dat Sylvester deze felbegeerde prijs binnenhaalt.
Productiehuis Sylvester is provinciaal ‘Kmo van het Jaar’
dinsdag, 22 november 2022Unizo Vlaams-Brabant & Brussel heeft vrijdagavond eventbureau en productiehuis Sylvester uitgeroepen tot provinciaal ‘Kmo van het Jaar’. Sylvester kan beginnen dromen van de nationale titel. Die wordt op 6 december bekendgemaakt tijdens het Unizo Topseminar.
Creative Director Vincent Daenen naar The Oval Office
maandag, 14 november 2022Vincent Daenen brengt meer dan 25 jaar ervaring in het bedenken van creatieve concepten en award-winning campagnes mee naar het experience-driven bureau. Hij treedt ook toe tot het management van het bureau naast Isabelle De Schryver (head of client services), Bart De Leeuw (strategy director) en managing director Olivier Trop.
The Oval Office en het CCB waarschuwen: “ok is niet altijd ok!”
donderdag, 10 november 2022Nadat het bureau deze zomer de pitch gewonnen heeft van het Centrum voor Cybersecurity België voor de ontwikkeling van een communicatiestrategie en van bewustmakingscampagnes, heeft The Oval Office een eerste campagne gecreëerd. Met de slogan “OK is niet altijd Oké!” wil de campagne de Belgen sensibiliseren voor onveilige apps die hun smartphone besmetten en helpen om hun smartphone op een eenvoudige manier beter te beveiligen.
Twee nieuwe concepten bij Ecco La Luna
dinsdag, 08 november 2022Ecco La Luna blijft investeren en innoveren in zijn aanbod. Zo pakt het agentschap dit najaar uit met twee nieuwe en uitdagende teambuildingformats. Maak kennis met Wind Farm en El Mirador…
Open brief naar aanleiding van ramp in Seoul
woensdag, 02 november 2022Na de tragische gebeurtenissen van afgelopen weekend in Seoul, kroop Tom Bellens in zijn pen. U leest hieronder zijn open brief over veiligheid en events.
62MILES: een unieke familie van expert agencies in creatieve marketing & technologie
dinsdag, 25 oktober 2022Intuïtieve apps, epische campagnes, onvergetelijke experiences, iconische branding, interactieve platformen, wervende employer campagnes, en zo kunnen we nog wel even doorgaan... Merken, marketeers, bedrijven en organisaties van vandaag hebben enorm veel verschillende skills nodig. En hun publiek heeft hoge verwachtingen. Dus wie in die context zijn verhaal wil vertellen én verkopen, kan dat alleen met de hulp van beste professionals uit de meest uiteenlopende vakgebieden. Enter 62MILES: een unieke familie van expert agencies in creatieve marketing & technologie.
OMconference behaalt als eerste marketingevent in België het CO2 neutrale label in samenwerking met Utopia Events
dinsdag, 18 oktober 2022Op 26 september gooide het Elisabeth Center in Antwerpen haar deuren open voor de vierde editie van OMconference, een jaarlijkse hoogmis waarbij de marketing beslissingsnemer ondergedompeld wordt in een bad vol inspirerende sprekers. Dit jaar was duurzame marketing hét hot topic. En OMconference walks the talk. Onder de begeleiding van Utopia Events uit Gent, behaalt het marketingevent als eerste in België dat het CO2 neutrale label.
Grote Europese LGBTQIA+-enquête – voorlopige resultaten
donderdag, 06 oktober 2022Afgelopen maart lanceerde ELMA (European LGBTQIA+ Media Association) in samenwerking met visit.brussels en het burgercommunicatiebureau VO Citizen een enquête om de bezorgdheden van de LGBTQIA+-gemeenschap in kaart te brengen. Enkele maanden later stelde VO Citizen in het kader van de EuroPride in Belgrado de belangrijkste resultaten van deze pan-Europese enquête voor tijdens een door ELMA georganiseerde conferentie.Zo bevestigt deze grote Europese enquête dat queer publicaties de voornaamste vertrouwensbron zijn voor LGBTQIA+-personen.