BMW en The Oval Office inspireren klanten tijdens exclusieve 360° beleving
dinsdag, 17 mei 2022Van 19 tot 27 april 2022 organiseerden BMW Belux en The Oval Office het luxury lifestyle event “BMW Moments of Inspiration”. Gedurende tien avonden konden zo’n 3.000 genodigden genieten van een culinaire beleving op sterrenniveau en een indrukwekkende show met spectaculaire 360°-beleving. Het hoogtepunt van het event was ongetwijfeld de exclusieve line-up van de nieuwe modellen waaronder de nieuwe BMW i7, BMW M750e en BMW X7
Sylvester organiseert Launch Event voor Port of Antwerp-Bruges
donderdag, 12 mei 2022Op 28 & 29 april kwamen in totaal zo’n 2000 genodigden samen in de Antwerpse Waagnatie, voor de officiële launch van Port of Antwerp-Bruges, de nieuwe fusiehaven van Antwerpen en Zeebrugge. Voor de vormgeving en organisatie van dit event ging Port of Antwerp-Bruges in zee met evenementen- en productiehuis Sylvester.
Event agencies in 2022: verjongen en verder professionaliseren (deel 2)
woensdag, 11 mei 2022Op 23 februari organiseerde Experience Magazine het netwerkevent Back 2 Live in de Antwerpse eventlocatie AEC (Antwerp Engineering Company). Twee uur voor aanvang van het event schoven we met Tom Bellens (Push To Talk), Karin Van Passel (d-side) en Jan De Wieuw (JADA events) rond de tafel voor een open gesprek over hun metier anno 2022. Hier volgt deel 2 van het verslag... Deel 1 gemist? Klik dan hier.
BMW bevestigt The Oval Office als partner voor experience-driven loyalty communicatie
dinsdag, 10 mei 2022BMW Group Belux heeft na een uitgebreide marktbevraging beslist om het strategisch, creatief en productioneel beheren van haar verschillende loyaltyprogramma’s voor de komende drie jaren toe te kennen aan The Oval Office. Het bureau lag in 2012 samen met het interne experiential marketing team van BMW aan de basis van de loyaltyaanpak van het automerk in België en Luxemburg. Vandaag zijn er 15.000 klanten lid van de loyaltyprogramma’s BMW Pure Emotions en BMW M League en worden er jaarlijks zo’n 100 exclusieve belevingen aangeboden.
Challenge MC komt onder de vleugels van MaisonRouge
dinsdag, 10 mei 2022Groot nieuws binnen het marktsegment van de people & hostess agencies. MaisonRouge kondigt vandaag aan dat het sectorgenoot Challenge MC overneemt. Samen willen MaisonRouge en Challenge MC dé referentie worden in de brede hospitalitymarkt.
Event agencies in 2022: verjongen en verder professionaliseren (deel 1)
donderdag, 05 mei 2022De evenementensector kan eindelijk terug zonder beperkingen aan de slag. Toch hebben de voorbije twee jaren een blijvende stempel gedrukt op de sector. Een stempel met zowel positieve als negatieve elementen. Tijdens een rondetafelgesprek bespraken we de belangrijkste bekommernissen en uitdagingen voor onze event agencies. Deel 1 van het verslag...
MaisonRouge stelt nieuwe CEO voor
dinsdag, 26 april 2022Davy Callewaert, voorheen algemeen directeur bij Sportwerk, is aangesteld als CEO bij people agency MaisonRouge. Hij volgt oprichter Olivier Saverys op, die bij Alychlo de rol van Leisure Development Manager zal opnemen. Olivier Saverys zal wel actief blijven in de raad van bestuur van MaisonRouge, waardoor de continuïteit gewaarborgd blijft.
De reconstructie van de Slag bij Waterloo 18 en 19 juni 2022
donderdag, 21 april 2022Drie jaar na de laatste reconstructie organiseren Kléber Rossillon (beheerder van het Memoriaal van de Slag bij Waterloo 1815), de provincie Waals-Brabant (beheerder van het Laatste Hoofdkwartier van Napoleon) en Verhulst & Friends de traditionele reconstructie van de Slag bij Waterloo.
Een nieuwe structuur en nieuwe rekruten bij VO Event
donderdag, 21 april 2022Head of Strategy and Business, Head of Creative, Project Team Leader: de nieuwe sterkhouders van VO Event staan klaar om alle uitdagingen van deze bloeiende sector aan te gaan.
White Rabbit gaat verder onder de vleugels van Push To Talk
donderdag, 07 april 2022De afgelopen maanden kwamen Jo Haegeman en Tom Bellens, de zaakvoerders van respectievelijk evenementenbureau White Rabbit en live communicatie agentschap Push To Talk, tot een akkoord over een overname. Push To Talk neemt het merk, de ervaring en kennis van White Rabbit over.