CityCubes en Whisk slaan de handen in mekaar voor de lancering van Ads & Data
dinsdag, 09 november 2021Event Masters organiseert ‘Nacht van het Geluk’ voor de Nationale Loterij
donderdag, 04 november 2021In het najaar van 2011 ging het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten in Antwerpen dicht voor renovatie. Pas ten vroegste in september 2022 zal het opengaan voor publiek, maar Event Masters organiseerde er nu al de 4de editie van de Nacht van het Geluk voor de Nationale Loterij.
The art of connectivity
donderdag, 04 november 2021The art of connectivity... meer dan ooit een hot topic! Dat was te merken aan de overdonderende opkomst op de technologiebeurs ‘5G is now’, georganiseerd door Citymesh en gecoördineerd door Fast Forward.
Management buy-out bij VO Group
donderdag, 04 november 2021De groeiende VO-groep verzekert de continuïteit en de verdere ontwikkeling van haar activiteiten via een management buy-out.
VO Citizen vraagt u de ogen open te houden in het donker
donderdag, 28 oktober 2021Het aantal ongevallen waarbij voetgangers betrokken zijn, is in Brussel twee keer groter van oktober tot maart dan in de overige maanden van het jaar. Waarom? De duisternis en de slechtere weersomstandigheden. VO Citizen lanceert een nieuwe campagne voor Brussel Mobiliteit (Gewestelijke Overheidsdienst Brussel) om alle weggebruikers (autobestuurders, voetgangers, fietsers, stepgebruikers…) bewust te maken van het belang om dubbel zo goed uit te kijken en zichtbaar te zijn op de weg.
CityCubes is op zoek naar een Project Manager
dinsdag, 12 oktober 2021Het Antwerpse CityCubes is op zoek naar versterking. Het full service brand activation en experiential marketing agentschap heeft een vacature voor een Project Manager.
Live experience agency meetmarcel kiest voor Onlyhumans
donderdag, 07 oktober 2021Het succesvolle live experience agency meetmarcel kiest voor de Onlyhumans-groep om haar krachtige marktpositie de komende jaren te bestendigen en verder uit te breiden. De Onlyhumans-groep gelooft sterk in merkbelevingen en haalt met meetmarcel een partner aan boord die al vier jaar de nummer één-positie bekleedt in het nationale en internationale eventlandschap. Met deze nieuwe stap zet de groep verder in op de ontwikkeling van een unieke, onafhankelijke communicatiegroep binnen de Belgische marcomsector.
Corona-creativiteit brengt Gentse communicatiespecialisten samen in nieuwe club
dinsdag, 05 oktober 2021Eventkantoor Goosebumps, strategisch consultant WePeople en grafisch bureau Colorclub bundelen de krachten. Ze gaan voortaan samen door het leven onder de naam colorclub. Covid-19 bracht de al goede samenwerking in een stroomversnelling.
Het Belgische communicatiebureau Vademecom wordt onderdeel van WMH Project
donderdag, 16 september 2021WMH Project, de toonaangevende onafhankelijke communicatiegroep voor evenementen in Frankrijk, kondigt de 100% overname aan van het Brusselse PR-bureau Vademecom, evenals zijn internationale netwerk van partners, ComUnity.pro. Zo ontstaat er een nieuwe Europese expert in geïntegreerde communicatie.
Eneco Clean Beach Cup 2021 ruimt twee ton strandafval op
dinsdag, 14 september 2021Afgelopen weekend gingen vrijwilligers op maar liefst 25 locaties in België en Nederland aan de slag voor de Eneco Clean Beach Cup 2021, dé grote strandschoonmaak van organisator Fast Forward Events. Bijna 3500 opruimers gingen, gewapend met een grijper en een vuilniszak, op het strand op zoek naar aangespoeld en achtergelaten afval.