


Ecco La Luna maakt plannen voor de komende 15 jaar
dinsdag, 14 februari 2023Het agentschap Ecco La Luna, gespecialiseerd in unieke en op maat gemaakte corporate teambuildings, events en coaching - voor kleine tot heel grote teams, op een locatie naar keuze -, viert dit jaar zijn 20ste verjaardag. Maar ondanks dit jubileum is zaakvoerder Geert Debusschere nog lang niet van plan om gas terug te nemen. Integendeel. Ecco La Luna stippelde een duidelijke visie uit voor de komende 15 jaar…

Mercedes-Benz & TTPE prikkelen de zintuigen tijdens magisch event
maandag, 06 februari 2023Mercedes-Benz stond dit jaar in beperkte mate op het autosalon te Brussel. Daarom koos GMS-Group voor een unieke beleving dichtbij haar klanten. To The Point Events werd uitgekozen als partner voor deze gelegenheid. Het agentschap stond in voor het concept, de uitwerking & de realisatie van dit immersieve event.

Fast Forward gaf plankgas voor een verbluffende 100ste editie van het autosalon
dinsdag, 31 januari 20236 maanden voorbereiden. 6 hallen gevuld met de nieuwste, mooiste en snelste auto’s van het moment en 270 000 enthousiaste autofans. Met 60 merken, honderden wagens en vooral heel wat primeurs creëerde Fast Forward een hele hoop extra beleving.

Luc Petit verkozen tot Waalse ‘Leader’ 2022 tijdens de LOBBY Awards
dinsdag, 31 januari 2023Op 24 januari 2023 ontving regisseur Luc Petit de titel van "Waalse Leider van het Jaar 2022", een bekroning voor zijn hele carrière. De LOBBY Awards, georganiseerd door LOBBY magazine – het magazine van de invloedssferen -, belonen elk jaar de leiders van het afgelopen jaar in België. In totaal werden er tijdens deze uitzonderlijke avond 10 prijzen uitgereikt.

Colorclub: New year, new office!
donderdag, 26 januari 2023Colorclub pakt aan het begin van dit nieuwe jaar meteen uit met groot nieuws: het agentschap is verhuisd! Een verhuiswagen kwam er echter niet aan te pas, want ook de nieuwe kantoren bevinden zich in de vertrouwde Arena.

The Oval Office publiceert resultaten van tweede Belgische Empathy Value Index onderzoek
donderdag, 26 januari 2023Het tweede Empathy Value Index™ (EVI) onderzoek van The Oval Office bevestigt dat de Belgische consument verwacht dat merken empathisch communiceren. Maar hij is kritisch, merken krijgen een gemiddelde score van 33 op een schaal van 100. Daarenboven vindt slechts 30% dat merken empathisch communiceren. Merken hebben dus nog een flinke slag te slaan als het gaat om empathie.

D’M&S is op zoek naar een enthousiaste Project Manager Events
donderdag, 19 januari 2023Eventique (D’M&S) is op zoek naar een nieuwe kracht. Het agentschap wil zich versterken met een enthousiaste Project Manager Events. Ontdek hier de volledige vacature…

Ontdek de ArenaGame van Perfect+
maandag, 16 januari 2023Hoe ziet de Ghelamco Arena er achter de schermen uit? Ademen de kleedkamers van het Lotto Park echt voetbalgeschiedenis? Hoe voelt dat nu, zijn opwachting maken in de spelerstunnel van de Cegeka Arena? Of als een volleerd topcoach voor de dug-out van het Stade du Pays ijsberen? Met de one-of-a-kind ArenaGame van Perfect+ trekt u op interactieve ontdekkingstocht door de voetbaltempels van 4 Belgische topclubs: KAA Gent, KRC Genk, RSC Anderlecht of Royal Charleroi Sporting Club. Stuk voor stuk tot de verbeelding sprekende en out of the box locaties voor jullie volgende teamevent.

The Oval Office verwelkomt Alexandra Strijckmans als Chief People Officer
woensdag, 11 januari 2023The Oval Office verwelkomt Alexandra Strijckmans als Chief People Officer. In deze nieuwe functie zal ze verantwoordelijk zijn voor het people beleid in België, Frankrijk en Nederland. Het full-service communicatiebureau telt vandaag 100+ medewerkers in Antwerpen, Brussel, Gent, Amsterdam en Parijs en creëert experience-driven campagnes voor klanten als B&B Hotels, BMW, bol.com, Delhaize, Deloitte, Google, Nintendo, Paris Aéroport, de Vlaamse overheid en YouTube.

Whisk creëert festivalervaring voor het Samsung-personeel
dinsdag, 10 januari 2023Voor het eerst sinds de coronaperiode bracht elektronicafabrikant Samsung zijn personeelsleden uit België en Nederland opnieuw samen voor een Staff Party. De knaldrang bij het personeel was groot, en dus lagen de verwachtingen voor dit event bijzonder hoog. Evenementenagentschap Whisk ging de uitdaging aan een zorgde voor een avond om niet snel te vergeten.