Verras je publiek: Video in e-mail, stap-voor-stap
zaterdag, 15 juli 2017In hun vorige blogpost ontsluierde Flexmail een eerste dimensie van video in e-mail. Tips en tricks om video’s sterker te maken maar ook voordelen van de integratie van video in e-mailcampagnes. Vandaag gaat Flexmail dieper in op een tweede dimensie: een concreet stappenplan om je te ondersteunen bij de opbouw/creatie van de video’s en bijhorende e-mail berichten. Voldoende munitie om daadwerkelijk van start te gaan met video in mailings.
Start de zomer met het eventregistration e-book of een workshop van Abusol
dinsdag, 04 juli 2017De afgelopen maanden ondersteunde Abusol een waaier aan events: opening gebouwen, beurzen, personeelsfeesten, familiedagen, awardshows, … Bekijk diverse voorbeelden en doe ideeën op voor uw volgende events.
Wens je mee te bouwen aan ons groeiverhaal? Wij zoeken nog event project officers: Surf naar jobs.abusol.com
Straalt je event je huisstijl uit?
vrijdag, 30 juni 2017Dat events, beurzen en seminaries een belangrijk onderdeel zijn van je marketingmix is niets nieuws onder de zon. Ook met een event kan je je brand awareness verhogen, meer sales genereren of extra leads krijgen. Meer nog: in tijden waarin digitaal de plak zwaait, zorgt zo’n good old offline event zelfs juist voor de frisse wind in je marketingplan.
Elk bedrijf heeft iets te vertellen, dus verdient elk bedrijf een bedrijfsfilm
vrijdag, 23 juni 2017“Met een goeie bedrijfsfilm maak je het verschil”, kopte De Tijd in crisistijd. Toen marketingbudgetten onder zware druk stonden, moesten bedrijven creatiever uit de hoek komen. De klassieke reclamecampagnes gingen op de schop, en met minder centen gingen bedrijven op zoek naar meer resultaat. Ze kwamen uit bij de bedrijfsfilm.
Ga viraal met je e-mailcampagne
dinsdag, 06 juni 2017Een droge e-mail spreekt niet meer aan; een mooie lay-out, een passende afbeelding of foto kan wonderen doen. Anno 2017 heb je nog meer opties en zo lijkt het embedden van video één van de belangrijkste trends te worden in e-mailmarketing. 60 procent van de marketeers doet al aan video-marketing en 82 procent is ervan overtuigd dat het werkt. Waar wacht je nog op om ook jouw fantastische video te delen via mail?
Hoe communiceer jij veranderingen in je Algemene Voorwaarden?
dinsdag, 16 mei 2017Als je al in volle voorbereiding bent voor de GDPR, dan is de kans groot dat je een aantal zaken hebt aangepast in je algemene voorwaarden. Hoe kan je je deze wijzigingen – zoals het hoort – duidelijk communiceren naar je klanten? Vandaag belicht Flexmail een zeer goed voorbeeld van Linkedin.
Doe mee aan de Email Barometer ...
dinsdag, 18 april 2017... en bekijk hoe jouw e-mail strategie scoort ten opzichte van andere ... Elk jaar rond de maand maart wordt de Email Barometer gelanceerd, waarin Flexmail de strategie van de Belgische e-mail marketeers in kaart willen brengen, en nieuwe trends en verwachtingen binnen het Belgische e-mailmarketing landschap wil blootleggen.
Uw meeting anders organiseren - Whales On Waves lanceert iConference 3.0
vrijdag, 17 maart 2017Op 14 januari lanceerde Whales On Waves een volledig nieuwe versie van hun interactieve meetingtool: iConference 3.0 op het jaarlijkse Retina Symposium in Amsterdam. Het Retina Symposium is al jaren in de professionele handen van Congress By Design en was voor Whales On Waves dan ook het ideale moment om deze upgrade te lanceren.
Ben jij klaar voor de komst van de GDPR?
maandag, 20 maart 2017Misschien ben je er nog niet mee bezig, of lig je er al een tijdje van wakker: de nieuwe Europese privacy wetgeving treedt in voege in mei 2018. Is jouw strategie klaar voor alle veranderingen? Heb je precies in kaart gebracht aan welke aspecten je moet voldoen? Flexmail begeleidt je in het proces op weg naar compliance met de GDPR.
Open de gate naar de inbox van je doelgroep
maandag, 16 januari 2017We spenderen zoveel tijd om ieder klein detail van onze campagne op punt te krijgen. We willen sprekende beelden en we malen uren over dat ene lettertype, bijpassende kleuren en de juiste hoeveelheid witruimte. We steken zoveel bloed, zweet en tranen in onze e-mails. En dan is er natuurlijk niets meer hartverscheurend dan erachter te komen dat het bericht het niet gehaald heeft tot bij de ontvangers.