Vlekkeloos tabletonthaal bij L’Oréal, La Roche, P&V en DVV door Abusol
maandag, 18 april 2016Het tabletonthaal is een innovatieve manier om een verzorgd en professioneel onthaal te ondersteunen. Dankzij de technologie achter de Eventcheckin app van Abusol is het toepasbaar bij events van 25 tot 25 000 bezoekers.
Geen Amerikaanse president zonder e-mailmarketing
maandag, 11 april 2016Dat de strijd om het Witte Huis in de Verenigde staten in alle hevigheid is losgebarsten, daar laten de nieuwsberichten niet aan twijfelen. Maar speelt e-mailmarketing hierin een grote rol? Flexmail ging even rondneuzen bij de campagnes en kwamen tot een onthutsende vaststelling: geen nieuwe Amerikaanse president zonder e-mailmarketing.
Vlottere organisatie van het NVKVV congres dankzij Abusol
donderdag, 31 maart 2016NVKVV ontving dit jaar meer dan 3000 bezoekers voor de Week van de verpleegkundigen in Oostende. Ziekenhuizen konden zelf de registraties van hun personeel beheren, individuele bezoekers hadden de mogelijkheid om persoonlijk hun studiedagenpakket samenstellen. Op basis van hun aanwezigheid werden de benodigde attesten verzonden.
Een e-mailbericht in de vorm van een gekleurde kapstok!
maandag, 21 maart 2016Vaak zijn e-mailberichten in een B2B omgeving serieus opgezet. Vrij vertaald kan je soms gerust het woord saai in de mond nemen. Vandaag presenteert Flexmail een voorbeeld dat helemaal niet beantwoordt aan dat stereotiep, zelfs integendeel. Trello is webbased software waarmee je in eigen organisatie persoonlijk, op team niveau en zelfs extern de nodige to-do lijstjes kan delen en toewijzen.
E-mailmarketing is terug van nooit weggeweest
maandag, 14 maart 2016E-mailmarketing durft regelmatig het middelpunt te zijn van een veelbesproken onderwerp: is e-mail werkelijk een stervend communicatiemedium? Menig marketeer nam al eens in de mond dat traditionele media een stapje opzij zetten voor nieuwe communicatiemedia zoals sociale netwerken en apps.
Maak een nieuwe start door je marketing automation campagne tijdig te stoppen
maandag, 07 maart 2016Hoor ik dat goed? Een campagne stopzetten? Inderdaad. Flexmail illustreert haar stelling graag met een voorbeeld. Stel nu dat Pinterest de volgende welkomstcampagne verstuurt naar haar nieuwe inschrijvers:
- Dag 1: Welkom!
- Dag 2: Hier alvast leuke borden om te volgen
- Dag 3: Maak je eerste bord!
- Dag 4: Hoe je bord delen met andere Pinteresters?
Meer inschrijvingen, minder uitschrijvingen: messcherpe e-commerce van Dollar Shave Club
maandag, 30 januari 2017Niemand spreekt Flexmail tegen wanneer wordt gezegd dat nieuwe inschrijvingen verzamelen (lees: potentiële kopers) key blijft voor een geslaagde e-mailmarketingcampagne. Maar waar veel marketeers wat lichter overheen gaan, blijft dit merk wat langer stilstaan bij: "hoe zorg ik ervoor dat mijn klanten blijven terugkomen?"
Think outside the e-mail: hoe theSkimm haar nieuwsbrief onderscheidt met content
maandag, 22 februari 2016Het is de utopie voor iedere marketeer dat lezers zijn nieuwsbrief zien als een onmisbare bron van informatie die ze elders niet terugvinden. Een professionele visual is uiteraard cruciaal, maar waarmee je nieuwsbrief echt valt of staat is de inhoud. Volgens Quartz Insights gebruikt 60% van de managers e-nieuwsbrieven als één van de drie dagelijkse nieuwsbronnen. En dat heeft theSkimm goed begrepen.
Flexpoint payrolling staat met Easymatch op eigen benen
donderdag, 18 februari 2016Payrolldiensten in de event-, horeca- en securitysector vielen tot voor kort nog onder de koepel van Flexpoint Interim. Sinds begin dit jaar vaart de afdeling onder de noemer Easymatch een zelfstandige koers met een eigen erkenning als uitzendbedrijf.
Eerste galafeest van OneTec Group overtreft alle verwachtingen
dinsdag, 16 februari 2016OneTec Group is niet alleen Belgisch marktleider op het vlak van korte termijnverhuur van hoogwaardige IT-apparatuur en gepersonaliseerde diensten voor beurzen en congressen, ticketing en toegangscontrole, maar ook van diverse interactieve diensten. Het bedrijf nodigde onlangs zijn beste en trouwste klanten uit op haar eerste gala in het ING Art Center in Brussel.