Verkoop in winkel, startpunt van een e-mail scenario
dinsdag, 26 april 2016Flexmail heeft zich laten verleiden door de nieuwe iPad Pro. Dus trokken ze naar de Apple Store en lieten een exemplaar over de toonbank gaan. In het daaropvolgend gesprek stelt de verkoper van dienst achteloos wat vragen, die we al even achteloos beantwoorden.
De BEA Catering Awards, met A.S. Technology als partner, ook dit jaar een succes!
donderdag, 21 april 2016De Benelux Event Awards zijn de Oscars van de eventsector en bekronen innovatie en originaliteit. A.S. Technology stond er ook dit jaar garant voor een perfecte service en sfeerbeleving. Samen met de organisatie bouwde het dit event uit tot één van de hoogtepunten voor de evenementensector. De prijsuitreiking vond plaats op 12 april in Kinepolis Antwerpen.
Wat betekent nieuwe Europese Privacy regel voor e-mailmarketing?
maandag, 18 april 2016Het gebeurde, na vier jaar werk, bijna geruisloos. Het Europees Parlement heeft onlangs nieuwe regels goedgekeurd die burgers meer controle geven over het digitale gebruik van hun persoonsgegevens. We kijken even naar de gevolgen op het vlak van e-mailmarketing.
Vlekkeloos tabletonthaal bij L’Oréal, La Roche, P&V en DVV door Abusol
maandag, 18 april 2016Het tabletonthaal is een innovatieve manier om een verzorgd en professioneel onthaal te ondersteunen. Dankzij de technologie achter de Eventcheckin app van Abusol is het toepasbaar bij events van 25 tot 25 000 bezoekers.
Geen Amerikaanse president zonder e-mailmarketing
maandag, 11 april 2016Dat de strijd om het Witte Huis in de Verenigde staten in alle hevigheid is losgebarsten, daar laten de nieuwsberichten niet aan twijfelen. Maar speelt e-mailmarketing hierin een grote rol? Flexmail ging even rondneuzen bij de campagnes en kwamen tot een onthutsende vaststelling: geen nieuwe Amerikaanse president zonder e-mailmarketing.
Vlottere organisatie van het NVKVV congres dankzij Abusol
donderdag, 31 maart 2016NVKVV ontving dit jaar meer dan 3000 bezoekers voor de Week van de verpleegkundigen in Oostende. Ziekenhuizen konden zelf de registraties van hun personeel beheren, individuele bezoekers hadden de mogelijkheid om persoonlijk hun studiedagenpakket samenstellen. Op basis van hun aanwezigheid werden de benodigde attesten verzonden.
Een e-mailbericht in de vorm van een gekleurde kapstok!
maandag, 21 maart 2016Vaak zijn e-mailberichten in een B2B omgeving serieus opgezet. Vrij vertaald kan je soms gerust het woord saai in de mond nemen. Vandaag presenteert Flexmail een voorbeeld dat helemaal niet beantwoordt aan dat stereotiep, zelfs integendeel. Trello is webbased software waarmee je in eigen organisatie persoonlijk, op team niveau en zelfs extern de nodige to-do lijstjes kan delen en toewijzen.
E-mailmarketing is terug van nooit weggeweest
maandag, 14 maart 2016E-mailmarketing durft regelmatig het middelpunt te zijn van een veelbesproken onderwerp: is e-mail werkelijk een stervend communicatiemedium? Menig marketeer nam al eens in de mond dat traditionele media een stapje opzij zetten voor nieuwe communicatiemedia zoals sociale netwerken en apps.
Maak een nieuwe start door je marketing automation campagne tijdig te stoppen
maandag, 07 maart 2016Hoor ik dat goed? Een campagne stopzetten? Inderdaad. Flexmail illustreert haar stelling graag met een voorbeeld. Stel nu dat Pinterest de volgende welkomstcampagne verstuurt naar haar nieuwe inschrijvers:
- Dag 1: Welkom!
- Dag 2: Hier alvast leuke borden om te volgen
- Dag 3: Maak je eerste bord!
- Dag 4: Hoe je bord delen met andere Pinteresters?
Meer inschrijvingen, minder uitschrijvingen: messcherpe e-commerce van Dollar Shave Club
maandag, 30 januari 2017Niemand spreekt Flexmail tegen wanneer wordt gezegd dat nieuwe inschrijvingen verzamelen (lees: potentiële kopers) key blijft voor een geslaagde e-mailmarketingcampagne. Maar waar veel marketeers wat lichter overheen gaan, blijft dit merk wat langer stilstaan bij: "hoe zorg ik ervoor dat mijn klanten blijven terugkomen?"