Event technologies

Dec 22, 2024, 6:57
Doe eens naïef in 5 stappen

Doe eens naïef in 5 stappen

maandag, 26 oktober 2015

Heel vaak – of beter meestal – krijg je e-mailberichten in de inbox waar elk punt en elke komma gewikt en gewogen is. Copywriters lieten het beste van hunzelf zien en de A/B-testing werd uitgepuurd tot en met. Tot dit voorbeeld in onze inbox viel. Schleifenfaenger is de creatie van Laura Hertel.

Een beetje zwarte humor in 6 stappen

Een beetje zwarte humor in 6 stappen

maandag, 19 oktober 2015

E-mailmarketing moet niet altijd bloedserieus zijn. Een vette knipoog blijft soms wat langer hangen dan een droge zakelijke tekst. Je kan kiezen voor een openlijke grap... Maar je kan ook voor wat subtiele zwarte humor kiezen, het hang een beetje af van het doelpubliek. In het e-mailbericht dat we vandaag als case opvoeren zijn het de denkers over de marketing die aangesproken worden. Dus mag het ook wel een tikkeltje omfloerst zijn.

Seizoensbericht met 6 scherpe kenmerken

Seizoensbericht met 6 scherpe kenmerken

maandag, 12 oktober 2015

De context waarbinnen iemand een e-mailbericht ontvangt is zeer relevant. Soms helpt de kalender ons een handje met die relevantie. We zijn weer in voor een reeks seizoengebonden e-mailcampagnes. Halloween is de opener, Sinterklaas zit op de hielen en de kerstdagen vormen het hoogtepunt, om vervolgens met Valentijn af te sluiten.

Een gelijkenis in vier puntjes…

Een gelijkenis in vier puntjes…

maandag, 05 oktober 2015

Nespresso heeft duidelijk één klassieke uitspraak in onze digitale wereld onthouden. On-line gaat niet zonder off-line. Ze hebben vandaag de daad bij het woord gevoegd en een dubbele campagne opgezet. Eentje via e-mailmarketing en eentje via tante post.

Trend, e-mailclient wordt een gateway

Trend, e-mailclient wordt een gateway

maandag, 28 september 2015

Een groot aandeel van het e-mailverkeer dat bij bedrijven vertrekt hoort thuis in de categorie van de transactionele berichten. Een bevestiging van een verkoop, een melding van de incheck voor het vliegtuig, een herinnering aan een jaarlijks onderhoud. Het zijn maar enkele voorbeelden van service berichten die een e-mailplatform automatisch kan uitsturen als ze door een gebeurtenis getriggerd wordt.

The event is comming, het wonderlijke is gebeurt!

The event is comming, het wonderlijke is gebeurt!

maandag, 21 september 2015

Ja, de taalfouten staan bewust in de titel.

Als trendwatcher in de wereld van de e-mailmarketing heeft Flexmail zich natuurlijk ingeschreven op tientallen nieuwsbrieven. En men ziet dat het seizoen duidelijk op gang is gekomen. Het bedrijf krijgt dagelijks weer tientallen interessante uitingen van e-mailmarketing 'voor de neus' geschoven.

Pagina 16 van 18