Event technologies

Apr 19, 2024, 10:14
De kwaliteit van de lijst staat voorop!

De kwaliteit van de lijst staat voorop!

maandag, 25 januari 2016

Welke strategie hanteer je als het op je e-mailmarketinglijst aankomt? Dit is het onderwerp van het onderzoek dat dit jaar in de eerste week van januari werd uitgevoerd door het Amerikaanse Ascend2. Vers van de pers en straks zeker stof om te vergelijken met de Belgische e-mailbarometer.

Marktleiders in E-mailmarketing Flexmail en Addemar bundelen krachten

Marktleiders in E-mailmarketing Flexmail en Addemar bundelen krachten

donderdag, 21 januari 2016

Samen grootste Belgische speler in E-mailmarketing

Groot nieuws van e-mailmarketingbedrijven Flexmail en Addemar. De twee ondernemingen, met vestigingen in Limburg en Brussel, fusioneren en groeien zo uit tot de Belgische marktleider. “Een klantgerichte en innoverende organisatie, dat is waar we naar streven”, klinkt het bij Managing Directors Etienne Colla en Jacqueline Mahieux.

The magic of web tracking

The magic of web tracking

maandag, 20 februari 2017

Het team van Flexmail twijfelt er niet aan dat elke e-marketeer in zijn e-mailcampagne zijn contacten probeert door te verwijzen naar zijn website. Heb je je dan nooit afgevraagd hoe handig het zou zijn als je je contacten een automatisch bericht kan verzenden nadat ze een bepaalde webpagina bezochten? Niet enkel zou dit de marketeer een stap dichter brengen bij zijn contacten maar kan hij hen in de toekomst op een nog efficiëntere manier benaderen. 

Je sociale muur in je e-mailbericht

Je sociale muur in je e-mailbericht

maandag, 11 januari 2016

In hun reeks trends in e-mailmarketing richting het nieuwe jaar, komt Flexmail vandaag met een ongewone truc die eerder nog in experimentele fase verkeert. De knoppen voor de sociale media in de e-mailberichten kennen we al. Maar wat als we het eens omkeren? En de inhoud van de sociale media in het e-mailbericht opnemen. Je krijgt dan niet alleen een levende e-mail, maar je kan ook rechtstreeks vanuit het e-mailbericht inter-ageren met de content.

12 inhoudselementen om in je e-marketing plan te verwerken

12 inhoudselementen om in je e-marketing plan te verwerken

maandag, 27 juni 2016

Een goed e-mailmarketing bericht of blogartikel ontstaat niet door toeval. Wel door een goede planning met een gevarieerd aanbod aan content. Maar naast inhoud, is ook de vorm belangrijk. Content kan je op allerlei manieren presenteren. We zetten graag ter inspiratie van je e-marketing kalender enkele minder voor de hand liggende vormen op een rijtje…

Een pop-up werkt. Hier het bewijs!

Een pop-up werkt. Hier het bewijs!

maandag, 14 december 2015

Allicht heb je al gemerkt dat je lees- of koopervaring op een website soms – of eerder vaak – onderbroken wordt door een opt-in pop-up. Meestal in een vorm van een Lightbox, net zoals er ook eentje ingezet wordt om een foto te tonen. Vaak worden deze opspringende Call-To-Actions door digitale marketeers gezien als ruis op de communicatielijn tussen de lezer en de verstrekker van de info.

Een B2B bericht vijf keer kritisch bekeken…

Een B2B bericht vijf keer kritisch bekeken…

maandag, 07 december 2015

Elk e-mailbericht tracht zoveel mogelijk tot conversie te leiden. Het spreekt voor zichzelf dat iedere doelgroep op een andere manier moet gekieteld worden om in actie te schieten. Vaak zien we in de B2C markt de mooiste parels verschijnen. Maar het is net of in de B2B markt van tijd tot tijd de saaiheid toeslaat. Van deze hippe meubelgigant ontving Flexmail bijgaand e-mailbericht. Ze lieten er onze e-mailwetenschap op los en kwamen tot vijf bevindingen die ze graag omtoveren tot unieke tips.

Pagina 14 van 18