Flexpoint payrolling staat met Easymatch op eigen benen
donderdag, 18 februari 2016Payrolldiensten in de event-, horeca- en securitysector vielen tot voor kort nog onder de koepel van Flexpoint Interim. Sinds begin dit jaar vaart de afdeling onder de noemer Easymatch een zelfstandige koers met een eigen erkenning als uitzendbedrijf.
Eerste galafeest van OneTec Group overtreft alle verwachtingen
dinsdag, 16 februari 2016OneTec Group is niet alleen Belgisch marktleider op het vlak van korte termijnverhuur van hoogwaardige IT-apparatuur en gepersonaliseerde diensten voor beurzen en congressen, ticketing en toegangscontrole, maar ook van diverse interactieve diensten. Het bedrijf nodigde onlangs zijn beste en trouwste klanten uit op haar eerste gala in het ING Art Center in Brussel.
Laat je CTA lekker opvallen!
maandag, 06 maart 2017Uiteraard bevat een e-mailbericht een Call-To-Action. En daarvoor moeten we zeker een grote knop inzetten. Onderzoek wees reeds in het verleden uit dat een CTA gebaseerd op een knop de doorklikratio 28 procent liet stijgen tegenover een CTA die in de vorm van een link gepresenteerd werd. Reden genoeg voor Flexmail om hier nog even aandacht aan te besteden.
Staat de essentie boven de vouw?
maandag, 01 februari 2016Het voorbeeld dat we hier opvoeren deed ons dadelijk aan de techniek van de krantenwereld denken. "Soms kunnen we in de digitale wereld veel leren van de gedrukte wereld. Er is zoiets als de uitdrukking “boven de vouw”…
De kwaliteit van de lijst staat voorop!
maandag, 25 januari 2016Welke strategie hanteer je als het op je e-mailmarketinglijst aankomt? Dit is het onderwerp van het onderzoek dat dit jaar in de eerste week van januari werd uitgevoerd door het Amerikaanse Ascend2. Vers van de pers en straks zeker stof om te vergelijken met de Belgische e-mailbarometer.
Marktleiders in E-mailmarketing Flexmail en Addemar bundelen krachten
donderdag, 21 januari 2016Samen grootste Belgische speler in E-mailmarketing
Groot nieuws van e-mailmarketingbedrijven Flexmail en Addemar. De twee ondernemingen, met vestigingen in Limburg en Brussel, fusioneren en groeien zo uit tot de Belgische marktleider. “Een klantgerichte en innoverende organisatie, dat is waar we naar streven”, klinkt het bij Managing Directors Etienne Colla en Jacqueline Mahieux.
The magic of web tracking
maandag, 20 februari 2017Het team van Flexmail twijfelt er niet aan dat elke e-marketeer in zijn e-mailcampagne zijn contacten probeert door te verwijzen naar zijn website. Heb je je dan nooit afgevraagd hoe handig het zou zijn als je je contacten een automatisch bericht kan verzenden nadat ze een bepaalde webpagina bezochten? Niet enkel zou dit de marketeer een stap dichter brengen bij zijn contacten maar kan hij hen in de toekomst op een nog efficiëntere manier benaderen.
Je sociale muur in je e-mailbericht
maandag, 11 januari 2016In hun reeks trends in e-mailmarketing richting het nieuwe jaar, komt Flexmail vandaag met een ongewone truc die eerder nog in experimentele fase verkeert. De knoppen voor de sociale media in de e-mailberichten kennen we al. Maar wat als we het eens omkeren? En de inhoud van de sociale media in het e-mailbericht opnemen. Je krijgt dan niet alleen een levende e-mail, maar je kan ook rechtstreeks vanuit het e-mailbericht inter-ageren met de content.
12 inhoudselementen om in je e-marketing plan te verwerken
maandag, 27 juni 2016Een goed e-mailmarketing bericht of blogartikel ontstaat niet door toeval. Wel door een goede planning met een gevarieerd aanbod aan content. Maar naast inhoud, is ook de vorm belangrijk. Content kan je op allerlei manieren presenteren. We zetten graag ter inspiratie van je e-marketing kalender enkele minder voor de hand liggende vormen op een rijtje…
Een pop-up werkt. Hier het bewijs!
maandag, 14 december 2015Allicht heb je al gemerkt dat je lees- of koopervaring op een website soms – of eerder vaak – onderbroken wordt door een opt-in pop-up. Meestal in een vorm van een Lightbox, net zoals er ook eentje ingezet wordt om een foto te tonen. Vaak worden deze opspringende Call-To-Actions door digitale marketeers gezien als ruis op de communicatielijn tussen de lezer en de verstrekker van de info.