Event technologies

Mar 31, 2025, 17:57
Een pop-up werkt. Hier het bewijs!

Een pop-up werkt. Hier het bewijs!

maandag, 14 december 2015

Allicht heb je al gemerkt dat je lees- of koopervaring op een website soms – of eerder vaak – onderbroken wordt door een opt-in pop-up. Meestal in een vorm van een Lightbox, net zoals er ook eentje ingezet wordt om een foto te tonen. Vaak worden deze opspringende Call-To-Actions door digitale marketeers gezien als ruis op de communicatielijn tussen de lezer en de verstrekker van de info.

Een B2B bericht vijf keer kritisch bekeken…

Een B2B bericht vijf keer kritisch bekeken…

maandag, 07 december 2015

Elk e-mailbericht tracht zoveel mogelijk tot conversie te leiden. Het spreekt voor zichzelf dat iedere doelgroep op een andere manier moet gekieteld worden om in actie te schieten. Vaak zien we in de B2C markt de mooiste parels verschijnen. Maar het is net of in de B2B markt van tijd tot tijd de saaiheid toeslaat. Van deze hippe meubelgigant ontving Flexmail bijgaand e-mailbericht. Ze lieten er onze e-mailwetenschap op los en kwamen tot vijf bevindingen die ze graag omtoveren tot unieke tips.

Ontvanger triggert e-mailmarketing

Ontvanger triggert e-mailmarketing

maandag, 23 november 2015

Het jaar loopt weer stilaan naar haar einde. Hoewel er op het vlak van e-mailmarketing net omwille van dat jaareinde, nog drukke dagen te wachten staan, sijpelen nu al de eerste trendlijstjes en voorspellingen omtrent de toekomst van e-mailmarketing binnen. Flexmail filtert ze op haalbaarheid en zal de komende weken de opmerkelijkste visies brengen.

Pagina 15 van 19