Nieuwsarchief

Nov 23, 2024, 16:30

Ronde tafel eventcatering (deel 2): De prijs van het bord

woensdag, 22 mei 2019 11:23

De onomkeerbare trend richting gezondere voeding, de stijgende eisen van de klant, de aanhoudende druk op de prijzen, de impact van de witte kassa, de samenwerking met de evenementenkantoren… Al deze thema’s kwamen aan bod in onze ronde tafel met eventcateraars. In deel 2 van ons verslag hebben we het over de opbouw van de prijzen en de keuzes die daarin gemaakt worden.

The Oval Office leidt finale Super Smash Bros. Ultimate European Smash Ball Team Cup 2019 in goede banen

maandag, 20 mei 2019 10:54

Op 4 en 5 mei nodigde Nintendo of Europe de elf beste Super Smash Bros. Ultimate-teams uit om tegen elkaar te strijden voor de titel van European Smash Ball Team Cup 2019 Champion. Met vereende krachten hielpen de Belgische en Nederlandse brand activators van The Oval Office Nintendo Of Europe met de organisatie van de spectaculaire live experience in de Amsterdamse Beurs van Berlage.  

Play AV ondersteunt de Acerta Summit 2019 in Docks Dome

maandag, 20 mei 2019 10:52

Het takenpakket van een boekhouder of accountant is tegenwoordig veel uitgebreider geworden dan enkel adviseren. Begeleiden, ondersteunen en inspireren behoort nu ook tot hun takenpakket. Dit komt voornamelijk door de digitale vloedgolven in de snel evoluerende sectoren. Om hier een hulp voor te bieden organiseerde Acerta voor de eerste keer de Acerta Summit , een evenement voor boekhouders en accountants in Docks Dome te Brussel.

ADC doet een dubbele inspanning voor GS1

maandag, 20 mei 2019 10:41

Van 18 tot 22 februari heeft GS1, de wereldwijde marktleider op vlak van standaardisatie van traceerbaarheidsmethoden in de supply chain, opnieuw zijn Global Forum en zijn gala-avond georganiseerd, respectievelijk in Square Brussels en Tour & Taxis. Voor deze dubbele opdracht vertrouwde het evenementenbureau New Alternative het beheer van audiovisuele techniek opnieuw toe aan ADC Production.

Ronde tafel: De vele uitdagingen voor de Belgische hostess agencies (deel 1)

vrijdag, 17 mei 2019 10:56

Tijdens een evenement zijn de hosts en hostessen het gezicht van een merk. Hun werk, en dat van het hostessenagentschap, is dus uitermate belangrijk. Toch gaat het hier om een segment dat met heel wat uitdagingen wordt geconfronteerd: het servicen van de klanten, het screenen en managen van jonge medewerkers, het werken binnen een moeilijk wettelijk kader, het omgaan met last-minute opdrachten… Meer dan voldoende gespreksstof voor een boeiend rondetafelgesprek met zeven Belgische hostess agencies. Hier volgt deel 1 van het verslag… 

Ronde tafel eventcatering (deel 1): Steeds meer gezonde alternatieven

woensdag, 15 mei 2019 11:32

De onomkeerbare trend richting gezondere voeding, de stijgende eisen van de klant, de aanhoudende druk op de prijzen, de impact van de witte kassa, de samenwerking met de evenementenkantoren… Al deze thema’s kwamen aan bod in onze ronde tafel met eventcateraars. In deel 1 van ons verslag hebben we het over de stijgende vraag naar gezonde voeding.

MCI kiest voor FestivalChairs

vrijdag, 10 mei 2019 09:53

Congres- en evenementenmanagementbureau MCI verwelkomt tijdens congressen tussen de 400 en 10.000 deelnemers. Men creëert daarvoor zitplaatsen op verschillende plekken in het congresgebouw, maar hoe fijn is het als je zelf kan bepalen waar je wil zitten? De FestivalChairs bieden daarmee uitkomst: deelnemers kunnen deze meenemen en plaatsen waar ze maar willen.

Creatieve oplossingen op maat van elk event

vrijdag, 10 mei 2019 09:49

Wie een evenement organiseert heeft graag dat de impact hiervan verder reikt dan alleen maar het aanwezige publiek. Via onder andere webstreamings, videoverslagen en de optimalisatie van social media biedt het team van DB Video creatieve oplossingen op maat van grote én kleine events. CEO Dimitri Beyaert legt uit hoe zijn bedrijf technologische knowhow koppelt aan een volledige creatieve ondersteuning. “Our team, (y)our spirit”.

ADC draagt bij aan het succes van Bright Brussels

donderdag, 09 mei 2019 09:41

Van 14 tot en met 17 februari trok de 3de editie van het Bright Brussels lichtfestival meer dan 180.000 bezoekers. Dit dankzij een uitzonderlijk goed weer voor de tijd van het jaar, maar ook dankzij de inzet  van de stad en het kwalitatieve programma. Van de verschillende lichtinstallaties zullen de toeschouwers zich zeker nog de mapping herinneren die door ADC Production werd geprojecteerd op de Begijnhofkerk.

Easyfairs door Deloitte uitgeroepen tot “Best Managed Company”

woensdag, 08 mei 2019 10:50

Easyfairs, de Brusselse eventorganisator en manager van eventlocaties, is door Deloitte uitgeroepen tot "Best Managed Company” en heeft nu het exclusieve recht om het BMC-keurmerk te gebruiken. De prijs werd uitgereikt tijdens een galaceremonie aansluitend op de Belgium’s Best Managed Companies Convention, die op vrijdag 3 mei 2019 in Brussel plaatsvond. Deze nieuwe erkenning volgt kort nadat het bedrijf in 2018 werd uitgeroepen tot “Onderneming van het Jaar®”.

“Complementaire expertises zijn onze sleutel tot succes”

woensdag, 08 mei 2019 10:46

Toen Stein Hoogstoel, Valérie De Coster en Michel Van Camp begin 2014 New Balls Please oprichtten, hadden ze nooit durven dromen dat ze vijf jaar later een bedrijf met 15 collega’s zouden runnen, en 6 awards op de kast zouden hebben staan. Het project van deze drie complementaire zaakvoerders werd een immens succesverhaal, waardoor een tweede, Brusselse vestiging binnenkort haar deuren zal openen. Een gesprek over de sleutels tot hun succes met de drie hoofdrolspelers. 

Pagina 54 van 126