Event Agencies

Nov 22, 2024, 14:08
Rode Kruis lanceert stickercampagne met online live event

Rode Kruis lanceert stickercampagne met online live event

donderdag, 04 maart 2021

Push To Talk organiseerde voor Rode Kruis-Vlaanderen hun allereerste digitale Prelude, een intern event voor ongeveer 400 vrijwillige lokale voorzitters en campagneverantwoordelijken. Met James Cook als gastheer en een zorgvuldig uitgekozen Rode Kruisdecor werden vrijwilligers warm gemaakt voor de Rode Kruiscampagnes van het komende jaar én kregen ze in primeur te horen welk figuur dit jaar op de sticker zal staan.

Nieuwe online teambuildings van Ecco La Luna

Nieuwe online teambuildings van Ecco La Luna

donderdag, 25 februari 2021

Ecco La Luna blijft voortdurend werken aan nieuwe concepten om bedrijven ook vanop afstand aan teambuilding te laten doen. Sinds begin november organiseerde het agentschap al meer dan 90 online teambuilding events met in totaal meer dan 7000 deelnemers. Deze week werden de programma’s The Team Social, Arctic Survival Escape Game en Unlock Your Box aan de catalogus toegevoegd.

Mijlpaal voor MEEPLE: “In enkele maanden tijd maar liefst 35 online events georganiseerd”

Mijlpaal voor MEEPLE: “In enkele maanden tijd maar liefst 35 online events georganiseerd”

donderdag, 18 februari 2021

Het gaat hard voor MEEPLE. Het online evenementenplatform van het productie- en evenementenhuis Sylvester weet bedrijven uit allerhande sectoren te charmeren. “Iets waar we natuurlijk op hadden gerekend en gehoopt, maar het is mooi om zien dat de cijfers het ook staven”, zo vertelt een tevreden CEO Geert Vanoverschelde. Sinds de lancering in september werd de kaap van 35 online events vlotjes gehaald.

The Oval Office waarschuwt voor de gevaren van chemische huishoudproducten

The Oval Office waarschuwt voor de gevaren van chemische huishoudproducten

donderdag, 28 januari 2021

In opdracht van de FOD Volksgezondheid en het Antigifcentrum lanceerde The Oval Office een vervolgcampagne rond het thema ‘Lezen voor gebruik’. Omdat jaarlijks 5000 kinderen - vaak tussen 1 en 5 - slachtoffer zijn van ongevallen met chemische huishoudproducten is er deze keer gekozen om het publiek te sensibiliseren aan de hand van drie videoverhalen gebracht door acteurs Raf Walschaerts en Nabil Missoumi. 

Livecommunicatiegroep Cecoforma, Seauton en Dynamic versterkt haar B2C-segment en breidt uit naar Duitsland

Livecommunicatiegroep Cecoforma, Seauton en Dynamic versterkt haar B2C-segment en breidt uit naar Duitsland

donderdag, 14 januari 2021

Na de fusie, afgelopen september, van het Leuvense bedrijf Seauton met de livecommunicatiegroep Dynamic en Cecoforma, consolideert de Belgische ondernemer Stéphan Uhoda zijn B2C (business-to-consumer)-activiteiten. Op basis van een joint venture (50-50%) bundelt de groep de krachten met de Duitse Explorado-groep om ODYSSEUM te runnen, een wetenschapsmuseum voor kinderen in Keulen.

Pagina 28 van 102