Proximus kiest The Oval Office als unieke partner voor merkactivaties
donderdag, 05 maart 2020Na een uitgebreid selectieproces - begeleid door PitchPoint - heeft Proximus beslist om met het live+communicatiebureau The Oval Office aan de slag te gaan om stapsgewijs alle live experiences, gericht naar residentiële en professionele klanten, uit te werken. De samenwerking begint onmiddellijk en voor onbepaalde duur.
Priintr doet een 360 ° met SEAT tijdens het Autosalon
woensdag, 04 maart 2020Dit jaar kwamen een half miljoen bezoekers naar het 98ste Autosalon van Brussel. SEAT koos Priintr, een jong activeringsbureau, om het publiek naar zijn stand te trekken. Omringd door de merken van de D'Ieteren-groep had het merk Barcelona een 'blikvanger' nodig op zijn stand. Na een creatieve reflectie over het "street" -thema, ontwikkelde het agentschap een meeslepende green key foto-animatie om bezoekers aan te trekken: SEAT SKATEBOARDING EXPERIENCE.
Fast Forward Events klaar voor de 11e editie van Eneco Clean Beach Cup
woensdag, 04 maart 2020Traditiegetrouw vindt op de eerste zondag van de lente de grote strandopkuis plaats. Op 22 maart kan je opnieuw afzakken naar onze Belgische kust om samen met Eneco en Fast Forward de wereld toch een tikkeltje mooier te maken.
Eleven3 ondersteunt European Railway Award 2020
woensdag, 04 maart 2020Voor de tweede keer op rij was Eleven3 nauw betrokken bij de European Railway Award, gezamenlijk georganiseerd door de Community of European Railway and Infrastructure Companies (CER) en de Association of the European Rail Supply Industry (UNIFE).
Call for Entries: Heavent Awards in Cannes – Inschrijvingstermijn verlengd tot 6 maart
woensdag, 04 maart 2020Alle live communicatiebureaus wereldwijd kunnen deelnemen aan de Heavent Awards 2020, die plaatsvinden op 22 april 2020 in het Palais des Festivals de Cannes.
The Oval Office laat medewerkers, partners en klanten het nieuwe Immoweb beleven
maandag, 02 maart 2020Op 18 februari stelde Immoweb, de marktleider in de Belgische vastgoedsector, tijdens een lanceringsevent officieel haar nieuwe website, nieuwe oplossingen en bedrijfsvisie voor, in aanwezigheid van 300 medewerkers, klanten, journalisten en partners. De populairste vastgoedsite vond in The Oval Office de ideale partner voor de creatie en uitrol van een interne en externe live+communicatiecampagne.
Wisenose specialiseert zich in eventondersteunende communicatie
vrijdag, 28 februari 2020Na 10 jaar evolueert het communicatiebureau Wisenose, dankzij een doordachte herpositionering, naar een puur eventondersteunend bureau. Met communicatie voor, tijdens én na het evenement spelen zij zo in op een groeiende wens van klanten om een rode draad te creëeren van save-the-date tot bedankingsmail en alles daartussen. We vragen Stefan Czerwatiuk, zaakvoerder van Wisenose, en Liesbeth Braem, Communication Specialist bij Wisenose, meer uitleg.
War For Talent
vrijdag, 28 februari 2020Tijdens deze teambuilding worden teams uitgedaagd om de talenten van hun “warriors” optimaal te gaan inzetten. Ecco La Luna voorziet een aantal teamversterkende opdrachten waarbij het ene talent al wat uitdrukkelijker aan bod komt dan het andere.
Het slimste eventbureau 2020: Nog 3 plaatsen beschikbaar !
woensdag, 26 februari 2020Op 5 maart 2020 organiseert Mojuice een interactieve quiz ten voordele van een goed doel. Het winnende bureau gaat aan de haal met een heuse wisselbeker. Het wordt een leuke & ludieke avond, no stress!
SUNSET EVENTS begint het jaar in schoonheid !
woensdag, 19 februari 2020Na een pitch raadpleegde de professionele divisie van de L'Oréal-groep in België Sunset Events om haar nieuwe producten voor 2020 te presenteren. Gedurende 2 dagen konden ongeveer 250 professionals en influencers de innovaties ontdekken in de L’Oréal Academy van de professionele merken L'Oréal, Redken, Redken Brews, Kérastase en Matrix. In dit kader heeft Sunset Events een evenement opgezet met als thema "In the Hair".