Event Agencies

Nov 23, 2024, 0:01
The Frontline Company op Batibouw 2020

The Frontline Company op Batibouw 2020

maandag, 23 maart 2020

Op 7 maart 2019 stond de start van Batibouw 2020 op de planning. De professionele dagen werden dit jaar geschrapt en de opening werd meteen voor het grote publiek gedaan. Weekends van 10u00 tot 18u30 en weekdagen van 12u00 tot 20u30 geopend.  Op donderdag 5 maart was er naar jaarlijkse gewoonte de nocturne tot 22u. Nog een jaarlijkse gewoonte op Batibouw? De aanwezigheid van The Frontline Company!

Een warme oproep van Sylvester

Een warme oproep van Sylvester

donderdag, 19 maart 2020

De afgelopen dagen verspreidde zich een bijzondere oproep via sociale media om op vrijdag 20 maart om 12 uur ’s middags een wit laken uit te hangen en te applaudisseren vanuit ramen, deuren en vanop balkons. Dit om zorgverleners, vrijwilligers en iedereen die ons door deze moeilijke corona-tijden helpt, een hart onder de riem te steken. Een mooi initiatief en een lichtpunt in donkere tijden. Daarom trok productiehuis Sylvester een hele reeks BV’s aan de mouw om deze actie te steunen onder de hashtag #mercivanuitmijnkot.  

Een antwoord op de logistieke uitdagingen rondom events

Een antwoord op de logistieke uitdagingen rondom events

vrijdag, 06 maart 2020

Panama staat binnen de eventsector in de eerste plaats bekend als een creatief agentschap voor bedrijfsevenementen en publieke events. Maar Panama Events is slechts één divisie van een sterke groep die ook salesdiensten, brand activations en logistieke ondersteuning aanbiedt. Vooral deze laatste service is interessant voor bedrijven en agentschappen die acties of evenementen plannen met een grote hoeveelheid promotiemateriaal.

Priintr doet een 360 ° met SEAT tijdens het Autosalon

Priintr doet een 360 ° met SEAT tijdens het Autosalon

woensdag, 04 maart 2020

Dit jaar kwamen een half miljoen bezoekers naar het 98ste Autosalon van Brussel. SEAT koos Priintr, een jong activeringsbureau, om het publiek naar zijn stand te trekken. Omringd door de merken van de D'Ieteren-groep had het merk Barcelona een 'blikvanger' nodig op zijn stand. Na een creatieve reflectie over het "street" -thema, ontwikkelde het agentschap een meeslepende green key foto-animatie om bezoekers aan te trekken: SEAT SKATEBOARDING EXPERIENCE.

Pagina 36 van 102