#blijfinuwauto: de creatieve drive-in concepten van New Balls Please
maandag, 04 mei 2020New Balls Please presenteert vandaag een originele formule : de DRIVE-IN CONCEPTEN. Onder de ludieke naam #BLIJF-IN-UW-AUTO kunnen ontelbaar veel unieke én veilige concepten worden uitgewerkt die een garantie zullen bieden op succes.
Groot feest voor 25jaar Lidl Belgium
maandag, 04 mei 2020Afgelopen week werd Lidl Belgium 25 jaar. Zo’n verjaardag kon men zomaar niet laten voorbijgaan. Daarom bouwde Cum Laude Events voor de10.000 Lidl heroes een (online) minifeestje. Dit in aanloop van 6 regionale feesten die later op het jaar gepland worden.
Print jouw lockdown memories
maandag, 04 mei 2020Priintr, een jong agency gespecialiseerd in foto & video-brand activation en structurele sponsor van BEA 2020, biedt je de mogelijkheid je lockdown memories te printen.
De ULB kiest voor een virtuele infodag
donderdag, 30 april 2020Naar aanleiding van de COVID-19 lockdown, moest Voice Agency de geplande recruteringscampagne van de ULB volledig omgooien en organiseert nu de eerste virtuele infodag van de ULB op 6 mei. De toekomstige studenten zullen aan de hand van een op maat gemaakt digitaal platform, volledig ingekleed in de look en feel van de ULB, de sfeer van een echte infodag kunnen proeven.
“Persoonlijk contact blijft essentieel voor bedrijven, maar events zullen kleiner worden”
donderdag, 30 april 2020De evenementensector zal wellicht de laatste zijn die opnieuw kan starten en zal zich moeten heruitvinden. Toch zullen events ook in de toekomst een essentieel instrument blijven in de communicatie tussen bedrijven en hun klanten. Bedrijven mikken na Covid-19 wel op kleinere evenementen, meer regionale spreiding en een combinatie tussen fysieke en online events. Dat blijkt uit een enquête van het strategisch eventmarketing agentschap We People uit Gent.
Secondfloor heeft een afspraak met Partena Professional
woensdag, 29 april 2020Op verzoek van Partena Professional heeft secondfloor verschillende communicatieacties ontwikkeld voor de 1.700 werknemers van het bedrijf... die zelf in lockdown zitten en tegelijkertijd heel druk bevraagd worden door klanten die getroffen worden door Covid-19-crisis.
MaisonRouge bereidt zich voor op veilige events post-corona
dinsdag, 28 april 2020MaisonRouge zorgt tijdens deze crisisperiode voor extra personeel in diverse sectoren waar de nood hoog is. Maar tegelijkertijd is met ook bezig met de uitdagingen van de toekomst. Want op het moment dat de eventwereld terug kan hervatten, wil men voorbereid zijn om de crew in alle veiligheid te laten werken.
Cravat Events Bv lanceert zusterbedrijf : INTO Sport Events
maandag, 27 april 2020Cravat Events zit niet stil. Het b2b event- communicatie bureau uit Duffel lanceert een sportbedrijf : INTO Sport Events. Het verbreedt hiermee haar werking met een gespecialiseerde sportcel. INTO heeft als missie om bedrijven, overheden, sportfederaties & organisatoren te helpen met het realiseren van hun sportieve ambities, dit via events, activaties, communicatie of coaching trajecten op maat.
75.000 sparks voor 75 goede doelen
maandag, 27 april 2020De 75ste verjaardag van SD Worx zal gevierd worden met een bijzonder initiatief. Samen met The Oval Office werd een campagne ontwikkeld waarbij het HR-bedrijf maar liefst 150.000 euro wil schenken, verspreid over 75 goede doelen.
“Ik doe niet mee aan doemdenken. Mensen gaan zeker nog naar events willen komen.”
vrijdag, 24 april 2020De Belgische evenementenkantoren gaan momenteel door een zware storm. Sinds begin maart zijn zo goed als alle inkomsten weggevallen en tegelijkertijd is er nog een grote onzekerheid over wanneer men nu eindelijk weer aan de slag kan. Wij vroegen Bart Koninckx van To The Point Events hoe zijn agentschap met deze situatie omgaat.