Event Agencies

May 18, 2024, 19:23
“Het digitale event is een blijver”

“Het digitale event is een blijver”

donderdag, 17 december 2020

Sinds de uitbraak van de coronacrisis hebben heel wat agentschappen ingezet op digitale events. Ze zien het als een noodoplossing die hen moet helpen om dit moeilijke jaar door te komen. Voor Tom Bellens, CEO van Push To Talk, zijn deze digitale events echter helemaal geen plan B. Volgens hem zal de digitale omwenteling een blijvende stempel drukken op de eventsector.

Online teambuildings en eindejaarsevenementen zijn een groot succes bij Event Masters

Online teambuildings en eindejaarsevenementen zijn een groot succes bij Event Masters

donderdag, 17 december 2020

In maart 2020 stond ook Event Masters voor een enorme uitdaging. Bedrijven vroegen zich af hoe ze hun team verbonden konden houden en hoe ze hen weerbaar konden maken voor maatschappelijke, technologische en sociale veranderingen. Als marktleider in teambuilding ontwikkelde Event Masters snel een breed pakket aan online activiteiten. En die zijn een groot succes.

Studio 100 en CityCubes lanceren ‘The Immersive Advertising experience’

Studio 100 en CityCubes lanceren ‘The Immersive Advertising experience’

dinsdag, 15 december 2020

Van zodra het Studio 100 Pop-Up Theater in Puurs terug zijn deuren opent voor het grote publiek zullen alle bezoekers doorheen een magische, geprojecteerde 3D wereld geleid worden in aanloop naar de show. Studio 100 gaat hiervoor een exclusieve samenwerking aan met het brand activation agency CityCubes en realiseert zo niet alleen een unieke maar ook corona-proof manier om hun bezoekers opnieuw welkom te heten.

Belgisch virtueel eventplatform MEEPLE verovert nu ook Nederlandse markt

Belgisch virtueel eventplatform MEEPLE verovert nu ook Nederlandse markt

donderdag, 03 december 2020

Na bewezen succes in België, waar grote bedrijven als Port of Antwerp, D’Ieteren en Lidl al kozen voor MEEPLE als eventlocatie voor hun virtuele event, trekt het evenementenplatform van Sylvester nu ook naar Nederland. Onze noorderburen ontdekken de troeven van de tool: samenkomen met zoveel mensen als je wil, op een zelfgekozen locatie, met volop mogelijkheid tot interactie.

Eventbureau New Balls Please zorgt voor COVID-veilige sociale verkiezingen bij Lidl

Eventbureau New Balls Please zorgt voor COVID-veilige sociale verkiezingen bij Lidl

donderdag, 26 november 2020

Bij Lidl hebben honderden werknemers veilig hun stem voor de sociale verkiezingen uitgebracht. Dat hebben ze te danken aan de logistieke organisatie van evenementenbureau New Balls Please. Het bureau bewijst met de sociale verkiezingen dat  het in deze uitzonderlijke tijden een veilig evenement kan opzetten. Zo zijn de sociale verkiezingen een welgekomen afwisseling voor de evenementensector na de vele afgelaste evenementen door de coronacrisis.

Pagina 25 van 98