Event Agencies

Jul 12, 2025, 16:22
Event agencies in 2022: verjongen en verder professionaliseren (deel 2)

Event agencies in 2022: verjongen en verder professionaliseren (deel 2)

woensdag, 11 mei 2022

Op 23 februari organiseerde Experience Magazine het netwerkevent Back 2 Live in de Antwerpse eventlocatie AEC (Antwerp Engineering Company). Twee uur voor aanvang van het event schoven we met Tom Bellens (Push To Talk), Karin Van Passel (d-side) en Jan De Wieuw (JADA events) rond de tafel voor een open gesprek over hun metier anno 2022. Hier volgt deel 2 van het verslag... Deel 1 gemist? Klik dan hier.

BMW bevestigt The Oval Office als partner voor experience-driven loyalty communicatie

BMW bevestigt The Oval Office als partner voor experience-driven loyalty communicatie

dinsdag, 10 mei 2022

BMW Group Belux heeft na een uitgebreide marktbevraging beslist om het strategisch, creatief en productioneel beheren van haar verschillende loyaltyprogramma’s voor de komende drie jaren toe te kennen aan The Oval Office. Het bureau lag in 2012 samen met het interne experiential marketing team van BMW aan de basis van de loyaltyaanpak van het automerk in België en Luxemburg. Vandaag zijn er 15.000 klanten lid van de loyaltyprogramma’s BMW Pure Emotions en BMW M League en worden er jaarlijks zo’n 100 exclusieve belevingen aangeboden. 

Olivier Saverys (L) & Davy Callewaert (R)

MaisonRouge stelt nieuwe CEO voor

dinsdag, 26 april 2022

Davy Callewaert, voorheen algemeen directeur bij Sportwerk, is aangesteld als CEO bij people agency MaisonRouge. Hij volgt oprichter Olivier Saverys op, die bij Alychlo de rol van Leisure Development Manager zal opnemen. Olivier Saverys zal wel actief blijven in de raad van bestuur van MaisonRouge, waardoor de continuïteit gewaarborgd blijft.

Pagina 24 van 108