Event Agencies

May 18, 2024, 18:27
Sylvester wint raamovereenkomst events Vlaamse overheid

Sylvester wint raamovereenkomst events Vlaamse overheid

dinsdag, 03 november 2020

Overheidsaanbestedingen? Het zijn pittige trajecten, maar Sylvester vindt het ook een uitgelezen kans om te tonen wat ze kunnen. Het zijn telkens weer momenten om terug te blikken op bijzondere realisaties, maar ook om creatief na te denken over toekomstige projecten. Door hun maatschappelijke relevante zijn overheidsopdrachten projecten waar Sylvester graag de tanden in zet.

Zeg het met een Tribe Box!

Zeg het met een Tribe Box!

donderdag, 29 oktober 2020

“Als de huidige crisis ons één ding geleerd heeft, dan is het dat mensen nood hebben aan persoonlijk contact en aandacht. Een gezonde interactie leidt tot een ‘goede vibe binnen je tribe’; betere prestaties binnen je team, een sterkere band met je klanten of onvergetelijke momenten met je f(r)amily.” Ontdek hoe een Tribe Box van To The Point Events daaraan kan bijdragen.

Creatief virtueel toasten op het nieuwe jaar in de virtual NY-eventvenue MEEPLE

Creatief virtueel toasten op het nieuwe jaar in de virtual NY-eventvenue MEEPLE

donderdag, 29 oktober 2020

De kans dat ons land coronavrij is rond het jaareinde is klein, maar dat wil niet zeggen dat bedrijven plannen om met hun medewerkers te klinken op het nieuwe jaar radicaal moeten opbergen. Sylvester maakt met het virtuele eventplatform MEEPLE samen feesten vanop afstand mogelijk met twee toffe formats: een foute party in een kitchy kerstchalet of een stijvolle gala-avond in een luxueuze winter mansion.

 

The Oval Office gaat UHasselt laten beleven

The Oval Office gaat UHasselt laten beleven

donderdag, 29 oktober 2020

The Oval Office is de komende vier jaar de vaste communicatiepartner van de Universiteit Hasselt. Het bureau zal de marketingstrategie van de universiteit begeleiden en interne en externe campagnes bedenken en uitrollen. Na een kandidaatstelling werden 4 bureaus geshortlist; uiteindelijk werd The Oval Office gekozen op basis van een experience-driven campagneconcept waarbij potentiële toekomstige studenten rechtstreeks aangesproken worden.

 

Pagina 26 van 98