Sylvester lokt pers met levende ticketautomaat voor CM
donderdag, 29 augustus 2019Met de slogans ‘Winkelen is powerliften, mand per mand’ en ‘De trap nemen is de Everest beklimmen, stap voor stap’ lanceerde de Christelijke Mutualiteit (CM) afgelopen juni hun nieuwe beweegcampagne. CM vroeg Sylvester een leuk concept uit te werken om de actie onder de aandacht te brengen van de regionale pers.
Push To Talk zoekt Event Producer
woensdag, 14 augustus 2019Push To Talk is specialist in communicatie en spraakmakende events met een boodschap. Push To Talk helpt ambities verwoorden. Met authentieke verhalen vertaalt het de cultuur en strategie in emoties. Zo komt de cultuur van bedrijven, overheden en non-profitorganisaties tot leven. Heb je goesting om je te smijten in een spraakmakend nieuw verhaal? Zet je waanzinnige ideeën vlot om in een no-nonsense event? Solliciteer dan vandaag nog voor de job van Event Producer bij Push To Talk.
D’M&S Events gaat verder als Eventique
woensdag, 14 augustus 2019D’M&S Events, de evenementenafdeling van de communicatiegroep D’M&S, ondergaat een rebranding en zal voortaan werken onder de naam Eventique. Met deze nieuwe naam wil het agentschap zich nog duidelijker profileren als een evenementenpartner. Naast de praktische uitvoering hecht Eventique ook veel belang aan het concept en de strategische eventcommunicatie.
“Teams helpen om hun droom te realiseren”
donderdag, 01 augustus 2019Ecco La Luna, oftewel ‘kijk naar de maan’ is niet zomaar een goed klinkende naam. Geert Debusschere raakte geïnspireerd door de film Man on the Moon uit 1999. Op de maan woont het zandmannetje, die kinderen laat dromen. En dat is precies ook wat hij met zijn agentschap Ecco La Luna wou doen, de dromen van groepen en bedrijven helpen realiseren.
D’M&S Events gaat verder als Eventique
woensdag, 03 juli 2019D’M&S Events, de evenementenafdeling van de communicatiegroep D’M&S, ondergaat een rebranding en zal voortaan werken onder de naam Eventique. Met deze nieuwe naam wil het agentschap zich nog duidelijker profileren als een evenementenpartner. Naast de praktische uitvoering hecht Eventique ook veel belang aan het concept en de strategische eventcommunicatie.
Robin, de benjamin van To The Point Events, aan het woord
donderdag, 11 juli 2019Robin, het jongste teamlid van To The Point Events, vertelt openhartig over zijn eerste jaar bij het agentschap: “Deadlines, pitches, producties,… Noem het maar op. De eventwereld is een non-stop sector powered by adrenaline &… koffie, massa’s koffie.”
The Oval Office laat festivalgangers NMBS beleven
woensdag, 03 juli 2019NMBS zet deze zomer extra treinen in naar de grote festivals. Eén trein werd zelfs volledig omgevormd tot festivaltrein met een opvallende look aan de buitenkant en een live beleving voor de festivalgangers binnenin de trein. Na een eerste succesvolle samenwerking tijdens de kerstperiode, deed de NMBS hiervoor opnieuw een beroep op The Oval Office.
The next step of teambuilding
maandag, 08 juli 2019Bedrijven zijn over het algemeen al heel vertrouwd met het concept van teambuilding. Een leuke dag of namiddag met collega’s, die de band binnen het team moet versterken. Maar men kan hier nog een stap verder in gaan, en zorgen voor een ROI die veel verder gaat dan een verbeterde groepssfeer. Teambuilding wordt dan teamtraining. Tijdens een presentatie in De Oude Vismijn te Gent, legden Johnny Machiels van Event Masters en coach Ben Willems uit wat bedrijven precies van een teamtraining mogen verwachten.
Port of Antwerp Triathlon Festival, een prachteditie
dinsdag, 02 juli 2019Push To Talk organiseerde voor de tweede keer het Port of Antwerp Triathlon Festival i.s.m. Port of Antwerp, Stad Antwerpen en Sport Inc. Iedereen kon deelnemen of supporteren. Zo’n 1.700 triatleten trotseerden de hitte op het spectaculaire parcours van deze buitengewone stadstriatlon. Een belevenis om nog lang over na te praten.
VO Citizen op kop van de campagne van de Tour de France voor Brussel Mobiliteit
maandag, 01 juli 2019Het startschot van de Ronde van Frankrijk en de etappes door Brussel komen steeds dichterbij en brengen een uitdaging van formaat met zich mee voor Brussel Mobiliteit om de burgers zo goed mogelijk te informeren over de mobiliteitsbeperkingen. Om iedereen zo goed mogelijk te sensibiliseren, lanceerde VO Citizen een grootschalige campagne.