New Balls Please tweemaal genomineerd voor BEA Award
vrijdag, 29 januari 2016Het is terug die tijd van het jaar, de BEA’s zijn in het land. Sinds haar opstart, viel New Balls Please reeds bij elke editie in de prijzen. In 2014 kreeg het Gentse live storytelling agency een zilveren EUBEA voor de case ‘Opening Chocolat Academy’ voor Callebaut, en in 2015 werd die prestatie wederom bevestigd met een zilveren BEA. 2016 ziet er alvast veelbelovend uit, met 2 nominaties op de agenda.
Warm met To The Point Events op voor het EK voetbal
donderdag, 28 januari 2016De Rode Duivels zijn hot en in juni wint België het EK. Net als u, kijken uw werknemers reeds reikhalzend uit naar het volksfeest dat na iedere overwinning zal losbarsten. In de aanloop naar het EK, warmt To The Point Events u en uw personeel of klanten op. Een salesmeeting met een onderlinge teambuild-competitie? Een Family Day of een bedrijfsfeest? Met de juiste aankleding en toepasselijke activiteiten kleuren zij ze voor u zwart-geel-rood.
Weventures pakt uit met knotsgekke promotie voor uw seminarie
dinsdag, 26 januari 2016Wie voor 29 februari 2016 bij Weventures onderstaande exclusieve ‘seminarie’-aanbieding boekt, ziet zich meteen verzekerd van een exclusief arrangement aan een werkelijk te gekke prijs. De aankomst op maandagochtend in een 4 sterren hotel start bij wijze van welkom met een gezellige ontmoeting onder collega's bij een lekkere warm drankje.
JADA events bedenkt De Feestfabriek voor Cartamundi
dinsdag, 26 januari 2016Cartamundi koos voor een inspirerende samenwerking met JADA events voor dit bijzonder event. De speelkaartengigant zocht naar een uniek concept voor het jaarlijks personeelsfeest en daar kwam JADA events mee op de proppen! Gezien de recente overname van de Hasbro fabrieken, ontstond de idee om de gasten mee te nemen op een betoverende reis doorheen het wereldberoemde Monopoly spel, van start tot finish.
The Oval Office brengt BMW en Miele samen rond merkbelevingen
maandag, 25 januari 2016BMW Group Belux en Miele Belux hebben een exclusieve samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar getekend. Beide merken die dezelfde passie voor kwaliteit, comfort, innovatie en duurzaamheid delen zullen in de komende maanden gezamenlijke merkbelevingen ontwikkelen, onder meer op vlak van gastronomie. De eerste concrete samenwerking kreeg vorm op het Autosalon waar de gasten van BMW konden genieten van een unieke koffiebeleving geschonken door Miele. Later dit jaar zal The Oval Office nog andere gezamenlijke merkbelevingen creëren in opdracht van beide merken.
20 jaar evenementiële know-how gebundeld in één Inspiration Book …
maandag, 25 januari 2016Het gerenommeerde Brusselse event agency Tzar viert dit jaar zijn 20ste verjaardag, een zeldzaamheid in de sector, en doet dat met een nieuwe look, een nieuwe website en … een exclusief Inspiration Book.
EPO, een langetermijnstrategie die vruchten afwerpt
dinsdag, 19 januari 2016Op 1 januari 2013 besloten Albert Bayot en Pierre Gilbert om het agentschap EPO, dat in 2016 zijn 13-jarig bestaan viert, nieuw leven in te blazen. Het resultaat: na een stijging van ruim 40% in 2015 verruimde EPO haar team dat aan het begin van dit jaar 16 werknemers telde, of 6 meer dan eind 2014. "We zijn blij om elke dag te werken voor klanten die we respecteren en die ons respecteren als partners van hun successen", luidt het bij EPO.
Prime Events produceerde in 2015 weerom toonaangevende topevenementen!
dinsdag, 19 januari 2016Ter gelegenheid van 25 jaar Aquafin streek Prime Events neer in de Nekkerhal voor een tweedaagse productie. Op dag één werden de genodigden, zijnde notabelen van alle Vlaamse gemeenten en verwante studiebureaus ontvangen voor een speech van de directie van Aquafin en bevoegd Minister Joke Schauvliege, gevolgd door een indrukwekkend multimediaspektakel. “Stormvloed”, geschreven en geproduceerd door Manu Blancquaert evoceerde de geschiedenis en het belang van rivieren en zee voor de Vlaamse contreien door de eeuwen heen.
Balthazar neemt de Sint mee op wereldreis!
vrijdag, 15 januari 2016Dit jaar stond Balthazar voor de vierde keer op rij in voor de organisatie van het jaarlijkse Cronos Sinfeest. De Waagnatie te Antwerpen vormde de ideale locatie voor deze Wereldreis. De kinderen ontdekten de wereld in 4 werelddelen: Warme Zuiden, Verre Oosten, Wilde Westen en Koude Noorden.
Rendieren gesignaleerd bij Volvo Car Gent
donderdag, 14 januari 2016Voor de vijfde keer organiseerde a-point een eindejaarsevenement voor autofabrikant Volvo Car Gent. Samen met het volledige HR-team van Volvo Car Gent zelf deelde Anniek De Vlieger het weekend voor de Kerst twee dagen lang geschenken uit aan 5.000 personeelsleden.