Event Agencies

May 5, 2024, 15:54
New Balls Please tweemaal genomineerd voor BEA Award

New Balls Please tweemaal genomineerd voor BEA Award

vrijdag, 29 januari 2016

Het is terug die tijd van het jaar, de BEA’s zijn in het land. Sinds haar opstart, viel New Balls Please reeds bij elke editie in de prijzen. In 2014 kreeg het Gentse live storytelling agency een zilveren EUBEA voor de case ‘Opening Chocolat Academy’ voor Callebaut, en in 2015 werd die prestatie wederom bevestigd met een zilveren BEA. 2016 ziet er alvast veelbelovend uit, met 2 nominaties op de agenda.

Warm met To The Point Events op voor het EK voetbal

Warm met To The Point Events op voor het EK voetbal

donderdag, 28 januari 2016

De Rode Duivels zijn hot en in juni wint België het EK. Net als u, kijken uw werknemers reeds reikhalzend uit naar het volksfeest dat na iedere overwinning zal losbarsten. In de aanloop naar het EK, warmt To The Point Events u en uw personeel of klanten op. Een salesmeeting met een onderlinge teambuild-competitie? Een Family Day of een bedrijfsfeest? Met de juiste aankleding en toepasselijke activiteiten kleuren zij ze voor u zwart-geel-rood.

JADA events bedenkt De Feestfabriek voor Cartamundi

JADA events bedenkt De Feestfabriek voor Cartamundi

dinsdag, 26 januari 2016

Cartamundi koos voor een inspirerende samenwerking met JADA events voor dit bijzonder event. De speelkaartengigant zocht naar een uniek concept voor het jaarlijks personeelsfeest en daar kwam JADA events mee op de proppen! Gezien de recente overname van de Hasbro fabrieken, ontstond de idee om de gasten mee te nemen op een betoverende reis doorheen het wereldberoemde Monopoly spel, van start tot finish.

The Oval Office brengt BMW en Miele samen rond merkbelevingen

The Oval Office brengt BMW en Miele samen rond merkbelevingen

maandag, 25 januari 2016

BMW Group Belux en Miele Belux hebben een exclusieve samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar getekend. Beide merken die dezelfde passie voor kwaliteit, comfort, innovatie en duurzaamheid delen zullen in de komende maanden gezamenlijke merkbelevingen ontwikkelen, onder meer op vlak van gastronomie. De eerste concrete samenwerking kreeg vorm op het Autosalon waar de gasten van BMW konden genieten van een unieke koffiebeleving geschonken door Miele. Later dit jaar zal The Oval Office nog andere gezamenlijke merkbelevingen creëren in opdracht van beide merken.

EPO, een langetermijnstrategie die vruchten afwerpt

EPO, een langetermijnstrategie die vruchten afwerpt

dinsdag, 19 januari 2016

Op 1 januari 2013 besloten Albert Bayot en Pierre Gilbert om het agentschap EPO, dat in 2016 zijn 13-jarig bestaan viert, nieuw leven in te blazen. Het resultaat: na een stijging van ruim 40% in 2015 verruimde EPO haar team dat aan het begin van dit jaar 16 werknemers telde, of 6 meer dan eind 2014. "We zijn blij om elke dag te werken voor klanten die we respecteren en die ons respecteren als partners van hun successen", luidt het bij EPO.

Prime Events produceerde in 2015 weerom toonaangevende topevenementen!

Prime Events produceerde in 2015 weerom toonaangevende topevenementen!

dinsdag, 19 januari 2016

Ter gelegenheid van 25 jaar Aquafin streek Prime Events neer in de Nekkerhal voor een tweedaagse productie. Op dag één werden de genodigden, zijnde notabelen van alle Vlaamse gemeenten en  verwante studiebureaus ontvangen voor een speech van de directie van Aquafin en bevoegd Minister Joke Schauvliege, gevolgd door een indrukwekkend multimediaspektakel. “Stormvloed”, geschreven en geproduceerd door Manu Blancquaert evoceerde de geschiedenis en het belang van rivieren en zee voor de Vlaamse contreien door de eeuwen heen.

Pagina 87 van 98