Event Agencies

Nov 24, 2024, 9:36
Ballroom is op zoek naar een eventplanner (M/V)

Ballroom is op zoek naar een eventplanner (M/V)

dinsdag, 06 september 2016

Ballroom, catchy eventbureau uit Waregem, groeit en is daarom op zoek naar een jong, dynamisch persoon (M/V) die houdt van werken met mensen én voeling heeft met events. Ballroom evolueerde in 4 jaar tijd van locatieverhuurder naar een organisator van events van A tot Z. Met als uitvalsbasis het Regenboogstadion in Waregem.

Lapin Quotidien goes Virtual

Lapin Quotidien goes Virtual

dinsdag, 06 september 2016

Zoals u allicht weet, staat de wereld van VR niet stil. Ondertussen zijn de kinderschoenen vervangen door flinke stappers, en is VR een schitterende communicatietool geworden. Samen met partner Lovid kan Lapin Quotidien uw merk helpen om VR in te schakelen op verschillende events. Zij kunnen werken vanuit bestaande formats, maar ook nieuwe werelden creëren, aangepast aan het DNA van uw merk.

VO is de komende weken op alle fronten aanwezig!

VO is de komende weken op alle fronten aanwezig!

dinsdag, 30 augustus 2016

Teambuildings, Brand Activation, Golfwedstrijden, Fête du Sport, de benefietactie CAP48, sensibiliseringscampagnes en de Week van de Mobiliteit: VO is de komende maand aanwezig op alle fronten. Meer dan 30 manifestaties wachten op de VO-teams die op dit brede scala aan evenementen hun knowhow zullen tonen. Het wordt opnieuw een marathon die zowel een hoge mate aan creativiteit als energie vroeg en nog steeds vraagt.

Balthazar zoekt gedreven stagiairs

Balthazar zoekt gedreven stagiairs

dinsdag, 23 augustus 2016

Balthazar is op zoek naar stagiairs die vriendelijk en creatief zijn en niet bang om hun handen vuil te maken. Via een Bio-contract biedt Balthazar een betaalde stage aan van zes maanden op het kantoor in het centrum van Antwerpen. Zij zoeken enerzijds een marketing & sales assistant met fantastische ideeën en anderzijds een events assistant die graag initiatief neemt.

a-point gebruikt CSR als rode draad voor een event

a-point gebruikt CSR als rode draad voor een event

maandag, 22 augustus 2016

Corporate Social Responsibility, het verantwoord ondernemen, is steeds vaker een sterke drijfveer bij Belgische bedrijven. Vaak wordt nadruk gelegd op het verbeteren van de  samenleving, op het helpen van elkaar, op het stimuleren van integriteit en  inspireren van mensen om het verschil te maken, vandaag, morgen en iedere dag. Anniek De Vlieger van a-point wordt regelmatig gecontacteerd om tijdens een meeting of bijeenkomst, een programma te ontwerpen waarmee de deelnemers een bijdrage kunnen leveren aan het verbeteren van de samenleving. Meestal wordt er besloten om samen te werken met een liefdadigheidsinstelling of stichting.

Pagina 82 van 102