The Oval Office brengt SD Worx collega’s met live communicatie dichter bij elkaar
donderdag, 17 november 2016Live communicatiebureau The Oval Office werkte voor het tweede jaar op rij een interne campagne uit voor HR-dienstenleverancier SD Worx. Het doel: 500 individuele KMO-medewerkers van verschillende leeftijden en met verschillende functies, talenten en verwachtingen dichter bij elkaar brengen en nog beter laten samenwerken. Het team van The Oval Office zette alle collega’s letterlijk ‘in the picture’ in een stickerboek en bracht hen met elkaar in contact via het ruilen van stickers. De nieuwe contacten werden nog eens versterkt tijdens een finale get together.
Recupel en Suez vieren verjaardag met White Rabbit
dinsdag, 15 november 2016September was duidelijk een feestmaand. Het Gentse eventbureau White Rabbit won de pitches voor twee mooie jubilea events: Recupel 15 jaar en Suez 20 jaar. Voor Recupel stelde White Rabbit een avond voor met zowel informatie als animatie. De inhoudelijke klemtoon lag op de snel veranderende wereld van technologie, de macht van de consument, en hoe de producenten zich daaraan kunnen aanpassen.
The Oval Office op zoek naar creatief talent
vrijdag, 25 november 2016The Oval Office wil 9 nieuwe collega’s aanwerven voor zijn kantoren in Antwerpen, Brussel en Gent. Experten in advertising, digital, brand activation en events.
Act!events gaat voor groen met de Vlaamse Overheid!
donderdag, 10 november 2016De succesvolle Klimaattop in Parijs eindigde vorig jaar met een wereldwijd akkoord tussen 195 landen. Ook Vlaanderen zet zich volop in om de vooropgestelde doelstellingen te behalen. Als vaste partner voor de Vlaamse overheid (Departement Mobiliteit en Openbare Werken) organiseerde Act!events daarom onder andere de ‘Klimaatrondetafel Mobiliteit, Logistiek en voertuigen’.
To The Point events verhuist én breidt uit
maandag, 07 november 2016To The Point Events verhuist naar Corda Campus én breidt hun aanbod verder uit. Op 1 november deed To The Point Events haar intrede op de grootste bedrijvencampus van België. Hier wil het creatieve eventbureau haar business to business aanbod verder versterken.
Girls ’n glamour door New Balls Please en Sanoma
vrijdag, 28 oktober 2016Voor het tweede jaar op rij sloeg New Balls Please de handen in elkaar met Sanoma en dat resulteerde in een onvergetelijke Flair Shopping Day op 16 oktober. Girls ’n glamour, dat concept kon je terugvinden in het hele Wijnegem Shopping Center. Met meer dan 55.000 bezoekers blikken New Balls Please en partner Checkmate terug op een meer dan geslaagd evenement.
Sculpture Events Europe is er weer helemaal klaar voor
vrijdag, 28 oktober 2016De afgelopen maanden heeft Sculpture Events Europe niet stil gezeten en is er een frisse wind door het bedrijf gewaaid. Chocolade, zand, fruit, ijs en hout zijn hen niet vreemd! Sculpturen, workshops, shows, … ze doen het allemaal.
Unieke eventlocatie, éénmalige aanbieding!
dinsdag, 25 oktober 2016To The Point Events en pop-up-locaties, het lijkt een ‘match made in heaven’. De voorbije jaren profiteerden o.a. Carglass, Jessa Ziekenhuis, KBC en Van Zon van dit hemelse aanbod. Een unieke setting op een nog exclusievere locatie. Een locatie die tijdelijk wordt ingericht en nadien weer verdwijnt. Eind januari 2017 richt To The Point Events opnieuw zo’n pop-up in.
Project Q-Beach House van TWICE wint zilver tijdens EuBea
dinsdag, 25 oktober 2016TWICE en Medialaan, het bedrijf achter Q-Music, werden bekroond met een tweede prijs in de categorie ‘Musical Event’ voor het project Q-Beach House. Het European Best Event Awards Festival, dat dit jaar doorging in Sint-Petersburg, bekroont evenementen uit heel Europa. In de categorie 'Musical Event' werden uit tientallen inzendingen uiteindelijk elf projecten geselecteerd voor de longlist. Na beraadslaging door de jury werd deze tot vier projecten herleid.
Opnieuw een topjaar voor JADA events
donderdag, 27 oktober 2016“Daar heb je ze weer!”, zullen ongetwijfeld velen denken. Elk jaar posten we een bericht in deze trend, maar dit jaar is werkelijk ongezien! Met een absolute piek in september en oktober, was 2016 het drukste evenementieel jaar sinds de start van JADA events. De kick van de deadlines en de drukte heeft ons allemaal gegrepen en we zijn dan ook zeer blij met deze positieve evolutie. Daarbij komt dat we volgend jaar 10 jaar bestaan en dat laten we niet graag ongemerkt voorbij gaan.