Dazzle Events en Tribes: een bedrijfsopening in stamverband
maandag, 15 februari 2016Een mensenhart bonst op een tribaal ritme, en een hecht stamgevoel is onmisbaar in de werksfeer. Op die vaststellingen baseert het ‘open office’-concept van Tribes zich. Het team van Dazzle Events begeleidde de initiatie van deze internationale speler tot de Belgische bedrijfswereld.
A-point brengt Venetië naar je toe – voor Baker Tilly tenminste
donderdag, 04 februari 2016Ook dit jaar organiseerde Anniek De Vlieger van a-point weer het personeelsfeest voor Baker Tilly, een firma gespecialiseerd in boekhouden, accountancy, fiscaliteit, audit, bedrijfsrevisoraat, advies, consultancy en professional services. Dit jaar koos Anniek voor de locatie 3Square in Zwijnaarde en toverde het moderne business centre om in….Venetië! Zelfs de romantische Rialto brug ontbrak niet.
Act!events en MOW zetten ‘expertise in beweging’!
dinsdag, 02 februari 2016Om hun vernieuwde missie, visie en organisatie te lanceren bij hun personeelsleden, rekende het Departement Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse Overheid op Act!events om een boeiend en interactief evenement te organiseren. Zo’n 800 medewerkers waren aanwezig en ontdekten geboeid hoe het thema ‘expertise in beweging’ in hun organisatie geïmplementeerd zal worden.
Format+, op zoek naar team leader met rijbewijs BE
dinsdag, 02 februari 2016Zomer … pootje baden in de zee, zand tussen de tenen, terrasjes doen, ribbekes op de barbecue, … Format+, creatief communicatie- en evenementenbureau uit Londerzeel, vindt bovenstaande zalig ! Maar helaas zullen wij hiervoor deze zomer weinig tijd hebben.
Philippe Madry leidt het Brusselse team Events van The Oval Office
dinsdag, 02 februari 2016Eén jaar na zijn opstart blijft het Brusselse team van The Oval Office groeien. Bedrijven als de VRT, Hello bank!, Thalys, ICBC, Securex en Siemens Healthcare hebben het bureau de afgelopen maanden nieuwe live communication projecten toevertrouwd.
New Balls Please tweemaal genomineerd voor BEA Award
vrijdag, 29 januari 2016Het is terug die tijd van het jaar, de BEA’s zijn in het land. Sinds haar opstart, viel New Balls Please reeds bij elke editie in de prijzen. In 2014 kreeg het Gentse live storytelling agency een zilveren EUBEA voor de case ‘Opening Chocolat Academy’ voor Callebaut, en in 2015 werd die prestatie wederom bevestigd met een zilveren BEA. 2016 ziet er alvast veelbelovend uit, met 2 nominaties op de agenda.
Warm met To The Point Events op voor het EK voetbal
donderdag, 28 januari 2016De Rode Duivels zijn hot en in juni wint België het EK. Net als u, kijken uw werknemers reeds reikhalzend uit naar het volksfeest dat na iedere overwinning zal losbarsten. In de aanloop naar het EK, warmt To The Point Events u en uw personeel of klanten op. Een salesmeeting met een onderlinge teambuild-competitie? Een Family Day of een bedrijfsfeest? Met de juiste aankleding en toepasselijke activiteiten kleuren zij ze voor u zwart-geel-rood.
Weventures pakt uit met knotsgekke promotie voor uw seminarie
dinsdag, 26 januari 2016Wie voor 29 februari 2016 bij Weventures onderstaande exclusieve ‘seminarie’-aanbieding boekt, ziet zich meteen verzekerd van een exclusief arrangement aan een werkelijk te gekke prijs. De aankomst op maandagochtend in een 4 sterren hotel start bij wijze van welkom met een gezellige ontmoeting onder collega's bij een lekkere warm drankje.
JADA events bedenkt De Feestfabriek voor Cartamundi
dinsdag, 26 januari 2016Cartamundi koos voor een inspirerende samenwerking met JADA events voor dit bijzonder event. De speelkaartengigant zocht naar een uniek concept voor het jaarlijks personeelsfeest en daar kwam JADA events mee op de proppen! Gezien de recente overname van de Hasbro fabrieken, ontstond de idee om de gasten mee te nemen op een betoverende reis doorheen het wereldberoemde Monopoly spel, van start tot finish.
The Oval Office brengt BMW en Miele samen rond merkbelevingen
maandag, 25 januari 2016BMW Group Belux en Miele Belux hebben een exclusieve samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar getekend. Beide merken die dezelfde passie voor kwaliteit, comfort, innovatie en duurzaamheid delen zullen in de komende maanden gezamenlijke merkbelevingen ontwikkelen, onder meer op vlak van gastronomie. De eerste concrete samenwerking kreeg vorm op het Autosalon waar de gasten van BMW konden genieten van een unieke koffiebeleving geschonken door Miele. Later dit jaar zal The Oval Office nog andere gezamenlijke merkbelevingen creëren in opdracht van beide merken.