Event Agencies

May 5, 2024, 18:01
Act!events opent het nieuwe kantoor van EHI

Act!events opent het nieuwe kantoor van EHI

vrijdag, 30 oktober 2015

EHI (Association of the European Heating Industry) heeft sinds kort zijn tenten opgeslagen in een nieuw gebouw in hartje Brussel. Genoeg reden om dit nieuwe kantoor feestelijk in te huldigen in het bijzijn van het EHI-team en vele prominente, Europese figuren. Daarom werd Act!events ingeschakeld om er een stijlvolle en interessante dag en avond van te maken.

EPO stelt nieuwe Volvo XC90 voor

EPO stelt nieuwe Volvo XC90 voor

dinsdag, 27 oktober 2015

ACB Group heeft beroep gedaan op EPO om de nieuwe Volvo XC 90, die het begin van een nieuw tijdperk voor de Zweedse autobouwer inluidt, aan de klanten voor te stellen. Het exclusieve model, waarvan de presentatie ongeëvenaard was, neemt het nu over van zijn voorganger die meer dan 10 jaar lang een succes was.

Extra touch aan je personeelsfeest?

Extra touch aan je personeelsfeest?

maandag, 26 oktober 2015

Het einde van het jaar komt in zicht, traditioneel dé periode van de personeelsfeesten. De reservaties lopen vlotjes binnen bij Crazzle Casino Events, want zeg nu zelf: een casino past perfect op een eindejaarsfeest in stijl! Gasten samen aan de casinotafels laten spelen, brengt zowel een stuk fun als teambuilding en competitie. Want de gasten spelen niet alleen tegen elkaar, maar ook samen tegen de bank.

CENTR Awards in Paleis der Academiën groot succes

CENTR Awards in Paleis der Academiën groot succes

vrijdag, 23 oktober 2015

Ook dit jaar organiseerde Anniek De Vlieger van a-point de tweede editie van de CENTR Awards. CENTR is de vereniging van Europese country code top-level domein (ccTLD) registraties, zoals .de voor Duitsland of .sI voor Slovenië. CENTR telt momenteel 52 volledig en 9 geassocieerde leden. Ze zijn verantwoordelijk voor meer dan 80% van alle geregistreerde landcode domeinnamen wereldwijd.

The Oval Office maakt het nieuws

The Oval Office maakt het nieuws

dinsdag, 20 oktober 2015

De afgelopen weken kwamen drie live communicatiecampagnes ontwikkeld door The Oval Office uitgebreid aan bod in de pers en op sociale media. Toeval of niet, het ging telkens om een themaweek. Zo was er de Week van het Nederlands, de Week van het Bos en de Week van de Uitzendkracht. Voor deze uiteenlopende onderwerpen werkte The Oval Office telkens een geïntegreerde PR- en content marketing campagne uit, zowel offline als online.

Pagina 91 van 98