Event management

Nov 21, 2024, 13:13
Infosessie 14 juni: Impact van terreurdreigingen op evenementen

Infosessie 14 juni: Impact van terreurdreigingen op evenementen

maandag, 06 juni 2016

Sinds het verhoogde dreigingsniveau van terrorisme en de aanslagen in ons land op 22 maart, stellen we vast dat er veel vragen rijzen over welke (legale) maatregelen men best neemt of dient te nemen, inzake de organisatie van een veilig evenement. Tob-Seen organiseert deze infosessie om dit thema uit te lichten en alle betrokken partijen (organisatoren, overheidsdiensten, hulpdiensten, etc.) samen te brengen.

Een drukke meimaand voor Hostessenservice

Een drukke meimaand voor Hostessenservice

maandag, 30 mei 2016

In de afgelopen maand mei kregen de hosts en hostessen van Hostessenservice een wel heel goed gevulde agenda voorgeschoteld. De klassedames en – heren waren onder meer aan de slag op een internationaal congres en een druk bijgewoonde familiedag. Ook in de KLM-shop op de Antwerpse Meir leverden zij - zoals steeds - een perfect staaltje vakmanschap af.  

Rabbit One blikt terug op intense maand

Rabbit One blikt terug op intense maand

donderdag, 26 mei 2016

De voorbije weken waren op zijn minst intens te noemen voor Rabbit One, met in de eerste plaats de Gentse Floraliën waar logistieke steun werd gegeven voor Fast Forward Events en de KLMP (Koninklijke Maatschappij voor Landbouw en Plantkunde vzw). Ook Het Brussels Havenfeest en tal van andere events sierden de drukke planning.

Agence C zet The Voice in de spotlight!

Agence C zet The Voice in de spotlight!

vrijdag, 13 mei 2016

Zoals iedere vrijdag lopen de liveshows van The Voice van Vlaanderen goed vol in Flanders Expo in Gent. Het populaire tv-programma waarin de teams van Bart, Bent, Natalia en Koen het tegen elkaar opnemen in een spannende zangwedstrijd wekt steeds opnieuw veel belangstelling op. Agence C is van de partij om de bezoekers te voorzien van een fijne verrassing: de hostessen delen leuke gadgets uit ter promotie van Shoe Discount.

Play AV: de geknipte audiovisuele partner van Event Academy

Play AV: de geknipte audiovisuele partner van Event Academy

donderdag, 12 mei 2016

Op donderdag 19 mei vindt in de Arteveldehogeschool, Campus Kantienberg, in Gent een evenement plaats dat helemaal in het teken staat van ‘the future of event & communication technology'. De organisatie mag prat gaan op een rist gerenommeerde partners die het geheel mee ondersteunen en hun specialiteit aan het vakpubliek presenteren. Eén van die partners is Play AV, dat als ‘AV-integrator’ van audiovisuele totaalconcepten zijn core business heeft gemaakt.   

Innovatief crewmanagement

Innovatief crewmanagement

donderdag, 12 mei 2016

U heeft veel werk met het opbellen van medewerkers, typen van sms’en of puzzelen met e-mailadressen? U bent het beu om overladen te worden met administratie zoals contracten aanvragen en opmaken, het controleren van aanwezigheden en timesheets? Dan is het tijd om te kijken naar de next generation van cloud based crewmanagement.

alter expo op Event Academy: partner in zoektocht naar sluitende antwoorden

alter expo op Event Academy: partner in zoektocht naar sluitende antwoorden

dinsdag, 10 mei 2016

Als beursbouwer exclusief voor organisatoren gebruikt alter expo min of meer dezelfde middelen als andere standenbouwers. Maar er is toch een opmerkelijk verschil. “We vertrekken vanuit een compleet andere mindset”, vertelt zaakvoerder Luc De Witte. “We geloven ook dat het medium beurzen en events zoveel intrinsieke waarde bezit dat het ook in het digitale tijdperk overeind zal blijven. Daarom willen wij mee onze schouders zetten onder Event Academy.”

Forganiser innoveert personeelsbeleid in de horeca

Forganiser innoveert personeelsbeleid in de horeca

maandag, 09 mei 2016

Met Forganiser bieden Sebastian Rummens en Camil Verheecke, beiden met een horeca-achtergrond, een innovatieve online tool waarmee horeca-ondernemers het vinden, werven, plannen en uitbetalen van personeel kunnen digitaliseren. De tool is innovatief omdat hij specifiek inspeelt op de noden van de horeca en omdat hij toelaat het hele personeelstraject, van selectie tot uitbetaling, te automatiseren.

Pagina 37 van 44