To The Point Events wint opnieuw BEA-Award
vrijdag, 04 mei 2018Afgelopen woensdag vond de twintigste editie plaats van de Benelux Event Awards (BEA-Awards) in het ICC Gent. De BEA’s staan bekend als de Oscars van de evenementensector. Uit de 24 finalecases kwam het Hasseltse evenementenkantoor To The Point Events als laureaat uit de bus met hun project ‘Digital Week’ voor AG Isurance. Voor To The Point Events is dit de vierde BEA-Award in hun tienjarig bestaan.
The Oval Office, live partner van het Google Digitaal Atelier in Brussel
donderdag, 03 mei 2018Op 25 april opende het Google Digitaal Atelier officieel de deuren in BeCentral (station Brussel-Centraal). De ruimte van 2500 m² staat volledig in het teken van digital marketing. Live + communication bureau The Oval Office ontwierp in samenwerking met Google het interieur en de branding van de digitale hub en stond in voor de creatie en de productie van de signalisatie en verschillende communicatietools. The Oval Office is ook verantwoordelijk voor de rekrutering van de brand ambassadors en het dagelijks management van het Digitaal Atelier.
Engie opening windturbine Olen + Lincent door Dazzle Events
donderdag, 03 mei 2018Tevreden klanten zijn goud waard. Na de opening van het windturbinepark in Olen deed ENGIE Electrabel opnieuw een beroep op Dazzle Events voor de feestelijke opening van windturbinepark Lincent. Lincent ligt te midden een veld zonder voorzieningen, maar Dazzle Events toverde de locatie om tot een sfeervolle venue.
Balthazar en RECTICEL : people have the power
maandag, 30 april 2018Balthazar creëerde voor Recticel een tweedaags seminarie boordevol activiteiten. Elk jaar komen uit heel Europa Recticel managers samen en ditmaal was Antwerpen hun haven voor twee dagen.
Record Bank werkt samen met White Rabbit voor de lancering van Record Credits
maandag, 30 april 2018Record Bank reorganiseert 1 van zijn diensten naar Record Credits. Een belangrijke gebeurtenis die op de gepaste manier met de juiste accenten moest aangekondigd worden. Een kick off event met een positief verhaal en nadruk op continuïteit, stabiliteit en met vertrouwde gezichten. White Rabbit weet als geen ander de balans te creëren tussen celebration en communication en werd ingeschakeld als partner voor dit event.
Heropening Les Bastions, getekend VO Event
vrijdag, 27 april 2018Op 12 april 2018 opende in Doornik het winkelcentrum Les Bastions opnieuw de deuren na een lange periode van renovatie. Het werd een gedenkwaardige avond met een show van Luc Petit als kers op de taart. Na twee jaar renoveren sloot Wereldhave dit hoofdstuk definitief af en koos voor VO Event om daar een groot(s) publieksevenement aan vast te koppelen.
Dazzle Events verzorgt voor de vijfe maal Howest beursstand tijdens SID-in
donderdag, 26 april 2018Dazzle Events en Howest, een onafscheidelijk duo als het op de beursstand van de SID-In beurzen gaat. Voor de vijfde keer op rij rekent Howest op de ervaring van Dazzle Events. Daar waar Dazzle Events de eerste keer enkel verantwoordelijk was voor de op- en afbouw van de stand, stond het evenementenbureau in 2017 voor de vierde keer in voor de volledige conceptuele ontwikkeling en logistieke realisatie.
The Oval Office dagelijks on the road met de Federal Truck
donderdag, 26 april 2018Al ruim tweeënhalf jaar coördineert The Oval Office in opdracht van de Kanselarij van de Eerste Minister tientallen verschillende live + communication campagnes voor de Federal Truck. Deze educatieve vrachtwagen doorkruist het land om een dialoog te creëren tussen de federale overheid en de Belgische bevolking.
Midnightcoffee heeft een nieuwe ‘Power Pro’ lady
maandag, 23 april 2018With her bubbly personality and foaming enthusiasm, she already washed our brain... Get ready to be turned upside down by our new “Power Pro" Lady! Sinds 3 april is Celine part of the midnightcoffee family en ze is van plan haar titel “Power Pro” alle eer aan te doen.
XOBE18 pakt uit met VIP formules op maat
donderdag, 19 april 2018Van 18 tot en met 20 mei gaat Extrema Outdoor Belgium traditiegetrouw door aan De Plas in Houthalen-Helchteren. Met meer dan 130 artiesten en een extra podium doet de organisatie er nog een schepje bovenop. Naast de gekende VIP-formule: extra parking, inkom en toiletten, wordt het dek dit jaar 20% groter om extra service te kunnen bieden aan onze trouwe klanten.