AssurEvents groeit !
zaterdag, 15 april 2017Het verzekeren van evenementen is meer dan ooit een van de sleutelfactoren van hun succes. De expertise van AssurEvents, in het beheren van verzekeringen voor evenementen in België en in de hele wereld, en de doetreffendheid van zijn teams zijn tegenwoordig algemeen gekend. Jullie zijn steeds talrijker om ons het vertrouwen te geven, en wij bedanken jullie daarvoor. Om op deze groeiende vraag te antwoorden, versterkt AssurEvents zijn teams.
AssurEvents zal in België aanwezig zijn. Enkele niet te missen data!
vrijdag, 14 april 2017Dit jaar zullen de BEA Awards worden voorafgegaan door de Event & Communication Days. Gedurende twee dagen kunnen bedrijven en organisatoren kennismaken met leveranciers die kunnen bijdragen aan het succes van hun evenement. De Event & Communication Days zullen plaatsvinden op woensdag 19 en donderdag 20 april in ICC Gent, van 10u tot 18u. Breng AssurEvents een bezoek (*) op stand nummer 31!
8 social en content marketing tips om uw evenement uit te verkopen
vrijdag, 28 april 2017Super zaal geboekt. Topsprekers geboekt. Zalig entertainment geboekt. Nu nog enkel de zaal doen vollopen. Hier zijn 8 manieren waarbij content en social marketing kunnen helpen om dat doel te realiseren. Voor je begint… besef dat dit niet vanzelf gaat. Content marketing en social media marketing zijn zeer arbeidsintensief, maar hey… “Good shit is supposed to take work,” hoorde ik Gary Vaynerchuk onlangs nog zeggen.
CWT Meeting & Events en International SOS lanceren baanbrekende service
zondag, 02 april 2017CWT M&E zet nieuwe standaard neer om klanten te helpen met hun safety & security programma
CWT Meetings & Events (CWT M&E), een divisie van Carlson Wagonlit Travel, biedt als eerste wereldwijde meetings & events organisatie de diensten van International SOS als onderdeel van het standaard servicepakket aan klanten.
Hospitality hostesses, commerciële- en promo-teams en horeca medewerkers …. voor elk wat wils
zondag, 02 april 2017Tijdens het jaarlijkse autosalon stond The Frontline Company met hun hostesses en informaten op de standen van Volkswagen, Skoda, Renault Trucks, Yamaha, Direct Lease en Opel … "Voor, tijdens en na het salon waren we ook actief bij Seat en Ford in concessies en pop-Uup stores om de klanten te ontvangen en te informeren.
The Academy, je nieuwe partner voor event crew en logistiek
vrijdag, 24 maart 2017The Academy, een samenwerking tussen Hels en Ultimate Services, is een nieuwe partner voor event crew en logistiek die de regels van het spel zal veranderen.
Bewakingsondernemingen vragen overleg met politie en overheid over nieuwe Wetsvoorstel op Private Veiligheid
vrijdag, 24 maart 2017De Beroepsvereniging van Bewakingsondernemingen (BVBO) vraagt een gesprek met de politie en de politieke verantwoordelijken over het voorontwerp van de nieuwe Wet op de Private Veiligheid, die donderdag door de federale ministerraad werd goedgekeurd. Sinds de terreuraanslagen in België en andere Europese landen is de werkdruk in de politiekorpsen zwaar toegenomen. Door de nieuwe wet zullen een aantal niet-essentiële opdrachten van de politie kunnen worden uitbesteed aan bewakingsfirma’s waardoor de politie zich meer kan richten op haar kerntaken en er de facto opnieuw ruimte komt in de overvolle planning van de politiekorpsen.
Brussels Mice Day en OneTec Group in Brussels Expo
vrijdag, 17 maart 2017Als partner van Brussels Mice Day & Global Mice Day presenteert ONETEC Group op de stand in Brussels Expo haar innoverende productgamma. De Belgische marktleider op vlak van verhuur op korte termijn van IT-materiaal en leverancier van gepersonaliseerde diensten voor beurzen en congressen, ticketing, toegangscontrole en interactieve diensten, koppelt er meteen een mooie actie aan vast.
Belcco speelt als schoonmaakbedrijf volop zijn sociale rol
donderdag, 16 maart 2017Zorg dragen voor het personeel, hen maximaal bijstaan in het functioneren en nog veel meer: dat is altijd al een van de drivers geweest van Belcco. Gemotiveerd personeel leidt immers tot betere resultaten bij de klanten en zorgt omgekeerd voor het nodige respect naar het personeel toe.
New business voor Carlson Wagonlit Travel in 2016
woensdag, 15 maart 2017Wereldwijd boekte Carlson Wagonlit Travel (CWT) in 2016 goede resultaten. In totaal werd 2 miljard US Dollars aan new business gerealiseerd. Kurt Ekert, President & CEO over de resultaten van 2016: "Wij zitten middenin een transitiefase om onze organisatie aan te passen aan de veranderde dynamiek van de markt en steeds verder evoluerende behoeften en verwachtingen van onze klanten. De nieuwe CWT 3.0 strategie begint haar eerste vruchten af te werpen”.