Vier van de tien zakenreizigers gebruikt zakelijke creditcard voor persoonlijke uitgaven
maandag, 05 november 2018Volgens onderzoek uitgevoerd in opdracht van CWT - de wereldwijde zakenreisorganisatie - geeft vier van de tien zakenreizigers toe zijn of haar zakelijke creditcard te gebruiken voor persoonlijke uitgaven. Waarbij 46% van de Amerikaanse en Europese reizigers zegt dit te doen, tegenover 38% van de reizigers in Azië-Pacific.
Interactieve workshops design thinking en event design tijdens Festivak
dinsdag, 23 oktober 2018Wil je op een strategischer niveau aan de slag met events? Bezoek dan één van de interactieve workshops tijdens Festivak 2018. Het programma is voor 'game changers' die graag een praktische methode willen leren om events te begrijpen en te ontwerpen met de #EventCanvas methode en het onderliggende proces.
Café Tournée: Ervaren rotten uit eventsector bundelen krachten op Festivak
dinsdag, 23 oktober 2018Op zoek naar ervaren eventprofessionals die alle kneepjes van het vak kennen? Dan is Café Tournée op Festivak the place to be. Café Tournée is een verzameling van gevestigde leveranciers uit alle hoeken van de eventsector. Je kan ze vinden op stand 100 voor een interessante babbel en een fris pintje. Smaakt het al naar meer?
Heb jij Festivak 2018 al in je agenda staan?
donderdag, 18 oktober 20187 & 8 november vindt de 22e editie van Festivak plaats in de Nekkerhal Mechelen. Festivak richt zich als vakbeurs op de organisatie van evenementen. Aanwezig zijn tijdens Festivak is een ‘must’ als je werkzaam bent binnen de evenementenbranche of toeleverancier bent aan deze dynamische bedrijfstak.
Festivak 2018 - Safety First
dinsdag, 16 oktober 2018Op 7 & 8 november 2018 vindt in de Nekkerhal Mechelen de 22e editie van Festivak plaats. Dé vakbeurs voor de evenementensector. Tijdens deze editie staat het thema ‘Safety First’ centraal. Met dit thema worden alle mogelijke facetten van veiligheid belicht en hoe deze impact en relevantie hebben voor de evenementensector.
Tot 10% groei verwacht in meetings & events branche in 2019
woensdag, 26 september 2018De vraag naar vergaderingen en evenementen zal in 2019 tussen de 5 en 10% toenemen. Tegelijkertijd zal regionaal het gemiddeld aantal deelnemers per evenement ook stijgen. Dit blijkt uit het 2019 Meetings & Events Future Trends rapport van CWT Meetings & Events, een specialistische divisie van de wereldwijde zakenreisorganisatie Carlson Wagonlit Travel (CWT).
Londen prolongeert status Europese topbestemming voor zakelijke bijeenkomsten en evenementen in 2019
maandag, 24 september 2018CWT Meetings & Events - de gespecialiseerde divisie van wereldwijde reisorganisatie Carlson Wagonlit Travel (CWT) – publiceert vandaag haar steden top 10 prognose voor zakelijke bijeenkomsten en evenementen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) in 2019.
Voice lanceert UnCut, de grootste online catalogus van onafhankelijke cinema
vrijdag, 21 september 2018Voortaan kan je auteursfilms en de beste filmklassiekers vanuit je zetel bekijken dankzij Uncut. Dit nieuwe Belgische on demand-platform voor films werd ontwikkeld door UniverCiné. UnCut koos Voice Agency als lead agency voor haar lancering in september 2018 en om de gepaste communicatiestrategie en creatieve aanpak uit te werken.
Bowling Brands rekende op Trimex voor de uitvoering van de ‘Catmobil’
donderdag, 20 september 2018Een rondrijdende kat, dat was de opdracht die het Antwerpse communicatiebureau Bowling Brands kreeg van GAIA. Nooit gezien in het Belgische, of zelfs in het Europese straatbeeld. Enkel de Amerikaanse voorbeelden gaven inspiratie voor het ontwerp! Geen eenvoudige opdracht. Bij de selectie van de mogelijke partners dacht Bowling terug aan eerdere succesvolle samenwerkingen. Denk maar even aan ‘De Kus’ in Hasselt. Zo vertrouwden ze, na een offerteronde, de job vol vertrouwen toe aan Trimex, een partner die de uitdaging met veel plezier aannam.
The Frontline Company sluit de zomer af in stijl!
donderdag, 06 september 2018Nu augustus achter de rug is, kan The Frontline Company tevreden terugblikken op een goedgevulde zomer. Juli en augustus waren twee gelijkaardige maanden met acties aan de kust en op de festivals. Aan de kust kon je hun hosts en hostessen aan het werk zien bij acties van Lidl. Daarnaast zochten ze ook de Zuiderse sferen van het Q-Beach House op om de zomer nog warmer te maken… Ze bleven daarnaast ook nog in vakantiestemming met een actie voor Deloitte aan de vestiging op de luchthaven.