Audiovisueel

Nov 21, 2024, 9:41
Nieuwe 360° video conference solution faciliteert hybride vergaderingen

Nieuwe 360° video conference solution faciliteert hybride vergaderingen

woensdag, 11 mei 2022

Ter ondersteuning van het nieuwe samenwerken op kantoor en thuis, heeft Panasonic een revolutionaire nieuwe 360° videoconferentie-oplossing aangekondigd, ontworpen om hybride vergaderingen optimaal te faciliteren. De intuïtief te gebruiken Panasonic PressIT360 wordt aangesloten op een pc met slechts één USB-C kabel en biedt verbluffende hoge-resolutie beelden en helder geluid. Deze oplossing is een aanvulling op het gamma Panasonic PressIT draadloos presentatiesysteem voor samenwerking tijdens vergaderingen.

Verbluffende 4K-beelden en creatieve mogelijkheden

Verbluffende 4K-beelden en creatieve mogelijkheden

donderdag, 14 april 2022

Panasonic heeft de beschikbaarheid aangekondigd van de nieuwe PT-FRQ60 1-Chip DLP™ Projector met een helderheid van 6.000lm. De PT-FRQ60 is ontworpen om verbluffende details, kleuren en vloeiende bewegingen te leveren voor uiteenlopende sectoren, waaronder kantoren, STEM-klaslokalen, digitale musea en eSports entertainmentattracties.

De kleinste en lichtste 3-chip DLP met 20.000lm

De kleinste en lichtste 3-chip DLP met 20.000lm

donderdag, 10 maart 2022

Als marktleider op het gebied van compacte projectoren voor naadloze integratie in vaste installaties en eenvoudige installatie en bediening in verhuur- en ensceneringsprojecten, introduceert Panasonic vandaag de nieuwe PT-RQ25K projectorserie. Deze vier modellen omvatten 's werelds kleinste en lichtste 20.000 lm, 4K, 3-Chip DLP projector . 

Vlaamse en Brusselse bedrijven blijven productie van corporate video's vaak uitbesteden

Vlaamse en Brusselse bedrijven blijven productie van corporate video's vaak uitbesteden

dinsdag, 08 maart 2022

Audiovisuele bedrijfscommunicatie is voor bedrijven tijdens de coronacrisis een nóg belangrijkere communicatietool gebleken dan voordien. Door de digitalisering zijn er ook steeds meer mogelijkheden om corporate video’s in te zetten en te verspreiden. Maar maken bedrijven die video’s meestal zelf, of besteden ze videoproductie vooral uit aan externen, zoals productiehuizen of communicatiebureaus? Dat werd onderzocht door AP Hogeschool Antwerpen in het onderzoek ‘VIDA: Video & Activate’.

Pagina 8 van 48