Audiovisueel

Apr 20, 2024, 8:31
Sharp brengt betaalbare 90 inch display voor digital signage op de markt

Sharp brengt betaalbare 90 inch display voor digital signage op de markt

maandag, 25 september 2017

Sharp heeft haar assortiment PN-Q-displays uitgebreid met een 90 inch model. Eerder dit jaar introduceerde het bedrijf de PN-Q-lijn, die speciaal ontwikkeld is voor bedrijven die op zoek zijn naar displays voor vergaderzalen en digital signage-toepassingen in een betaalbare prijsklasse. Met de toevoeging van het nieuwe formaat bestaat de PN-Q-lijn nu uit vier formaten: 60, 70, 80 en 90 inch.

‘Een Nacht in de Grot’ met ADC…

‘Een Nacht in de Grot’ met ADC…

maandag, 25 september 2017

Ter gelegenheid van de tweehonderdste verjaardag van de eerste doortocht in de Grot in 1817, ontving het Domein van de Grotten van Han afgelopen zomer de interactieve avondshow ‘Een Nacht in de Grot’. Voor dit spektakel-parcours, dat een combinatie van videomapping, historische personages en speciale effecten was, toonde ADC Production nog maar eens zijn expertise, alsook zijn capaciteit om zich aan te passen aan (zeer) moeilijke omstandigheden.

Novid lanceert de LT Series!

Novid lanceert de LT Series!

vrijdag, 22 september 2017

Het idee van de nieuwe LT Series is even simpel als geniaal: led schermen worden eenvoudig en snel met aluminium standbouwframes gecombineerd. De uitwerking van dit nieuw product komt van Wouter Van Beirendonck, zaakvoerder van Novid en een echte rot in het evenementenvak. Waarom nog wachten? Laat de show beginnen!

360°-storytelling: het werkt!

360°-storytelling: het werkt!

vrijdag, 15 september 2017

Vertel je verhaal crossmediaal: dat is al jaren het speerpunt van Sylvester. Wij combineren beeld en beleving en delen jouw boodschap zo via meerdere kanalen, over de volle 360 graden. Zo blijft een verhaal beter hangen. En dat hebben onze klanten ook gemerkt.

De perslancering van de OPEL Crossland X, een mooie opdracht voor ADC

De perslancering van de OPEL Crossland X, een mooie opdracht voor ADC

donderdag, 14 september 2017

Het was in het prachtige decor van een Italiaanse wijnmakerij, gelegen tussen Treviso en Venetië, dat het evenementenagentschap Eleven³ afgelopen maand mei een perslancering organiseerde voor de nieuwe compacte crossover van Opel: de Crossland X. Gedurende 20 dagen konden 450 Europese journalisten kennismaken met dit nieuwe model, dat kon pronken dankzij de audiovisuele ondersteuning van ADC Production.

De nieuwe Icon Edge van PRG in première op Pukkelpop

De nieuwe Icon Edge van PRG in première op Pukkelpop

maandag, 04 september 2017

De 32e auditie van het Pukkelpop-festival is op zijn einde gekomen na vier dagen vol dolheid, muziek en feest voor de 250 000 festivalgangers. De hoeveelheid geleverde videotechnologie op het hele festival was wederom gestegen, en PRG Belgium was tevens verantwoordelijk voor de verlichting en het geluid op de Main Stage, de Marquee, de dance Hall en de Boiler Room.

Pagina 30 van 46