The Hangover by Lapin Quotidien
maandag, 22 juni 2015Na het event van de CCB Awards in Knokke op 5 juni jl., waar de meest creatieve reclamecampagnes werden bekroond, vroeg De Persgroep Advertising aan vijf evenementenbureaus om een concept uit te werken rond 'The Hangover'. In tegenstelling tot de collega's koos Lapin Quotidien resoluut voor een rebelse aanpak.
The Oval Office brengt nieuwe merkverhaal van B Logistics tot leven
vrijdag, 19 juni 2015The Oval Office heeft een multimediale beursbeleving ontworpen voor B Logistics op Transport & Logistics in München, de belangrijkste Europese vakbeurs voor transport en logistiek. Onder de slogan B Logistics – Be Connected zorgde het bureau ervoor dat bezoekers het nieuwe merkverhaal van B Logistics op de stand konden beleven en dat de medewerkers op een snelle en efficiënte manier in contact kwamen met klanten en potentiële klanten.
Balthazar Events maakt een feest van 450 jaar Stadhuis Antwerpen
donderdag, 18 juni 2015In opdracht van de Stad Antwerpen tekende Baltazar Events voor een puike organisatie van een groot(s) publiek evenement naar aanleiding van het 450-jarige bestaan van het Antwerpse stadhuis. Tegelijkertijd werd van de gelegenheid gebruikgemaakt om de burgers kennis te laten maken met de nieuwe stadsverlichting.
Met Howest op de SID-in Beurzen
woensdag, 17 juni 2015SID-in?
Het laatste jaar op de middelbare school: een spannende tijd van wikken en wegen! Van januari tot maart vinden in alle Vlaamse provincies SID-in beurzen plaats om jongeren bij te staan in hun studie- of beroepskeuze. Naar aanleiding van die Studie-informatiedagen werkte Howest, de Hogeschool West-Vlaanderen, voor het tweede jaar op rij samen met Dazzle Events.
The Oval Office lanceert de nieuwe BMW 7 Reeks in avant-première
dinsdag, 16 juni 2015The Oval Office heeft de nieuwe BMW 7 Reeks gelanceerd voor een select publiek van 1.560 (potentiële) klanten en concessiehouders uit België en het Groothertogdom Luxemburg. Op verschillende exclusieve locaties konden de gasten de wagen in avant-première ontdekken en werden ze ondergedompeld in een luxueuze BMW-merkbeleving.
Act!events organiseert het eerste Belgische congres rond onlinehulp
vrijdag, 12 juni 2015Na een competitie koos de Vlaamse Overheid voor Act!events voor de organisatie van het eerste Belgisch congres rond 'Onlinehulp voor welzijn en gezondheid'. Met meer dan 300 deelnemers was de eerste editie direct een schot in de roos. Act!events ging voor deze primeur van start om naast de praktische elementen ook de inhoudelijke invulling te organiseren.
Lapin Quotidien verovert Ibiza
donderdag, 11 juni 2015Voor zijn klant Siniat organiseerde het evenementenbureau Lapin Quotidien een schitterende incentive naar Ibiza.
Het agentschap slaagde erin de klant te overtuigen om voor deze bestemming te kiezen. Meestal associeert men Ibiza met party, feest, drank en drugs ...
Versterking voor Brussels team van The Oval Office
donderdag, 11 juni 2015Drie maanden na de start van haar Brusselse team heeft The Oval Office twee nieuwe officers gerekruteerd.
Sven Cautaerts wordt Project Manager Events en Barbara Verougstraete Project Manager PR & Content Marketing.
WAAK en Dazzle Events: omdat een jubileum moet schitteren
maandag, 08 juni 2015Wat Dazzle Events en de beschutte werkplaats WAAK met elkaar delen? Een focus op mensgericht ondernemen.
Die gezamenlijke passie levert een opmerkelijke synergie op. Ter gelegenheid van 50 jaar WAAK, zetten de partners een evenement neer dat de 420 bezoekers beslist zullen onthouden.
Balthazar creëert MACland voor MAC cosmetics
maandag, 08 juni 2015MAC cosmetics staat bekend voor hun prachtige winkels met enthousiaste en karakteristieke make-up artists.
In samenwerking met Balthazar events trakteerde het bedrijf hun make-up artists op een tripje naar het magnifieke MACland voor een productvoorstelling en awards.